Te koop wegens overbodig:
Conrad 150W plaatversterker. Weinig gebruikt, heeft veel stof gehapt afgelopen jaren... Idem voor de Monacor SPH265 driver. Is echt vies, maar nergens beschadigd. Dustcap uiteraard zonder deuken
Samen voor €50, wordt niet verzonden.
Los:
Versterker €30
Sub driver €30
Kan evt worden meegenomen naar Beetsterzwaag op de luisterdag
TK: Conrad 150W versterker + Monacor SPH265 sub driver
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
TK: Conrad 150W versterker + Monacor SPH265 sub driver
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: TK: Conrad 150W versterker + Monacor SPH265 sub driver
Versterker is reeds verkocht.
Enkel de Monacor dus nog
Enkel de Monacor dus nog
