Planar magnetic speaker van de laatste ZBA bijeenkomst
Geplaatst: wo 14 sep 2022, 20:07
GERESERVEERD
Hoi hoi.
Omdat ik niet eindeloos planar magnetic speakers wil vergaren en omdat ik zelf graag iets nieuws wil maken en ik had onderdelen voor mijn cnc gekocht, maar het past niet in mijn schuur....(hij kan niet bewegen over de volledige lengte) dus moet ik opnieuw onderdelen kopen, zodat het wel past en het geld raakt op)
Bied ik mijn setje te koop aan van de laatste ZBA bijeenkomst in Ermelo.
belangrijk om te vermelden er is geen filter aanwezig , ik heb hem met een 4 kanalen versterker en DSP aangestuurd, en mogelijk zit daar nog wat winst. (weet ik wel zeker) ik heb in de loop van de tijd verschillende crossovers geprobeerd en nergens 100% tevreden over geweest. al hoewel ik blij verast was in Ermelo. klein beetje meer midbass over laten lopen in het cross over domein kan nog wel eens iets opleveren. het is en blijft een bitch om goed te krijgen en dat leg ik graag uit aan iemand die geïnteresseerd is (ook nog paar tips om sommige dingetjes beter te maken, zoals de demping op de achterzijde)
ik kan er nog een minidsp 2x4 bij geven... gezien ik er inmiddels 3 heb naast mijn eigen dsp.. mocht het helpen (ze blijven maar liggen en de stapel wordt groter
(altijd heeeel veel plezier van gehad)
Daarnaast wil ik bij voorbaat vermelden dat deze lengte 100% kut is om te meten. als je het goed wil doen zul je dit buiten moeten doen op een afstandje, zonder muren in de buurt. (mijn kamer is te klein) daarnaast het laag onder de 100hz zal niet lekker klinken met een sweep op volume.. vervorming neemt daar de overhand, overigens het zelfde bij Magnepans. maar voor deze of gene die ze gehoord hebben en er van konden genieten zou dat geen probleem moeten zijn. maar ik vermeld het vast, gezien een consument geen sweepjes speelt en daar nooit achter komt
maar jullie wel. subje die het overneemt op 75 -100 ofzo zou best wat kunnen opleveren.
Ok genoeg negatieve verkoop praat
mocht je er van genoten hebben op de luister dag, wellicht iets voor jou >? ik wil ze weg doen voor iets onder +- de kost prijs omdat we hier allemaal zitten voor de hobby en gezien ik ze zelf wel mooi vind maar heel graag iets anders wil bouwen en wat me daar bij zou helpen is als ik mijn CNC langer maak. zodat ik langere panelen kan maken zonder al te veel gezeik (1.5-1.6meter). (herpositioneren is klote werk)
Prijs 500 euro zoals ze zijn. (ik haal er wel een doekje overheen want schijnbaar had ik smerige vingers
ze zijn namelijk niet gelakt) niet bepaalt de hoofprijs denk ik, maar ik wil heel graag mijn cnc upgraden. daar heb ik veel meer plezier van.
in het ergste geval zullen ze blijven staan verstoffen
ze staan nog steeds in de gang waar ik ze zaterdag heb neergezet hihi
voor vragen stuur me een berichtje.
Groetjes Joppe Peelen
Hoi hoi.
Omdat ik niet eindeloos planar magnetic speakers wil vergaren en omdat ik zelf graag iets nieuws wil maken en ik had onderdelen voor mijn cnc gekocht, maar het past niet in mijn schuur....(hij kan niet bewegen over de volledige lengte) dus moet ik opnieuw onderdelen kopen, zodat het wel past en het geld raakt op)
Bied ik mijn setje te koop aan van de laatste ZBA bijeenkomst in Ermelo.
belangrijk om te vermelden er is geen filter aanwezig , ik heb hem met een 4 kanalen versterker en DSP aangestuurd, en mogelijk zit daar nog wat winst. (weet ik wel zeker) ik heb in de loop van de tijd verschillende crossovers geprobeerd en nergens 100% tevreden over geweest. al hoewel ik blij verast was in Ermelo. klein beetje meer midbass over laten lopen in het cross over domein kan nog wel eens iets opleveren. het is en blijft een bitch om goed te krijgen en dat leg ik graag uit aan iemand die geïnteresseerd is (ook nog paar tips om sommige dingetjes beter te maken, zoals de demping op de achterzijde)
ik kan er nog een minidsp 2x4 bij geven... gezien ik er inmiddels 3 heb naast mijn eigen dsp.. mocht het helpen (ze blijven maar liggen en de stapel wordt groter
Daarnaast wil ik bij voorbaat vermelden dat deze lengte 100% kut is om te meten. als je het goed wil doen zul je dit buiten moeten doen op een afstandje, zonder muren in de buurt. (mijn kamer is te klein) daarnaast het laag onder de 100hz zal niet lekker klinken met een sweep op volume.. vervorming neemt daar de overhand, overigens het zelfde bij Magnepans. maar voor deze of gene die ze gehoord hebben en er van konden genieten zou dat geen probleem moeten zijn. maar ik vermeld het vast, gezien een consument geen sweepjes speelt en daar nooit achter komt
Ok genoeg negatieve verkoop praat
Prijs 500 euro zoals ze zijn. (ik haal er wel een doekje overheen want schijnbaar had ik smerige vingers
in het ergste geval zullen ze blijven staan verstoffen
voor vragen stuur me een berichtje.
Groetjes Joppe Peelen