Pagina 1 van 1

Piega doet het gewoon!

Geplaatst: di 30 aug 2022, 18:22
door Shadow
3 Vifa drivers en een amt van de afhaalchinees met je naam erop voor 2280 euro;
Screenshot_20220828-232845_Marktplaats.jpg
Nú in de aanbieding voor 1700 trouwens ](*,)

Re: Piega doet het gewoon!

Geplaatst: di 30 aug 2022, 20:00
door OWC
Vifa?? Bestaat dat nog ;)

Ik heb erger gezien met een enkele 3 inch Tandband en verkopen voor 18k

Re: Piega doet het gewoon!

Geplaatst: di 30 aug 2022, 20:01
door hsmeets
Zo zijn er wel meer…

Re: Piega doet het gewoon!

Geplaatst: di 30 aug 2022, 20:21
door satefan
En dan niet eens die tweeter een beetje netjes infrezen. Maar ja, in het land van de blinden...

Re: Piega doet het gewoon!

Geplaatst: di 30 aug 2022, 20:35
door dre
Massief aluminium kast en een AMT,ik vind het geen gekke prijs eigenlijk.
Ik heb hier in de woonkamer de oude versie staan:erg fraaie speaker!

Re: Piega doet het gewoon!

Geplaatst: di 30 aug 2022, 21:06
door Walt
Is dat per stuk of per set die 1700 euro?

Re: Piega doet het gewoon!

Geplaatst: di 30 aug 2022, 21:25
door Shadow
dre schreef: di 30 aug 2022, 20:35
Massief aluminium kast en een AMT,ik vind het geen gekke prijs eigenlijk.
Ik heb hier in de woonkamer de oude versie staan:erg fraaie speaker!
Een leraar van me op de mavo 25 jaar terug had ook Piega's, ik heb die gehoord op Sphinx versterkers, maar dat was goed idd.

Re: Piega doet het gewoon!

Geplaatst: di 30 aug 2022, 21:44
door Shadow
Walt schreef: di 30 aug 2022, 21:06
Is dat per stuk of per set die 1700 euro?
Set!