Nú in de aanbieding voor 1700 trouwens
Piega doet het gewoon!
Moderator: Beheerdersteam
Piega doet het gewoon!
3 Vifa drivers en een amt van de afhaalchinees met je naam erop voor 2280 euro;
Nú in de aanbieding voor 1700 trouwens](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Nú in de aanbieding voor 1700 trouwens
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Piega doet het gewoon!
Vifa?? Bestaat dat nog 
Ik heb erger gezien met een enkele 3 inch Tandband en verkopen voor 18k
Ik heb erger gezien met een enkele 3 inch Tandband en verkopen voor 18k
Re: Piega doet het gewoon!
En dan niet eens die tweeter een beetje netjes infrezen. Maar ja, in het land van de blinden...
Re: Piega doet het gewoon!
Massief aluminium kast en een AMT,ik vind het geen gekke prijs eigenlijk.
Ik heb hier in de woonkamer de oude versie staan:erg fraaie speaker!
Ik heb hier in de woonkamer de oude versie staan:erg fraaie speaker!
Re: Piega doet het gewoon!
Een leraar van me op de mavo 25 jaar terug had ook Piega's, ik heb die gehoord op Sphinx versterkers, maar dat was goed idd.
