De planar magnetic die ik mee had in Breda, mochten van mij iets meer ruimte hebben in het hoog. hier een testje of het gebruik van 3.6mm magneet iets oplevert vergeleken met de 3mm die ik toen had voor het hoog, het verschil zal niet enorm zijn, maar tenminste weet ik het dan
het verschil zit hem niet zozeer in meer kracht. maar een combinatie die meer kracht en dichter bij het folie zitten gezien de excursie nagenoeg niks bij deze frequenties.