3mm Tweeter magneet vs 4mm (voor de planars uit breda)

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

3mm Tweeter magneet vs 4mm (voor de planars uit breda)

Bericht door WrineX »

De planar magnetic die ik mee had in Breda, mochten van mij iets meer ruimte hebben in het hoog. hier een testje of het gebruik van 3.6mm magneet iets oplevert vergeleken met de 3mm die ik toen had voor het hoog, het verschil zal niet enorm zijn, maar tenminste weet ik het dan :)

het verschil zit hem niet zozeer in meer kracht. maar een combinatie die meer kracht en dichter bij het folie zitten gezien de excursie nagenoeg niks bij deze frequenties.



[ Bekijk op youtube ]

groetjes Joppe
Plaats reactie