Sinds vorige week ben ik bezig een set IMF studio monitor te repareren.
Ik heb deze set voor een leuke prijs weten te bemachtigen maar de kasten waren niet heel mooi.
De middentoners zijn inmiddels voorzien van een nieuwe foamrand.
Filters worden deze week vernieuwd en verbeterd.
Nu het volgende, hoe zouden jullie de kast af gaan werken, fineer of spuiten.
Tevens wil ik graag de baffles vervangen door MDF ipv het originele spaanplaat.
Daarbij zoek ik iemand ( het liefst in de provincie Groningen ) die de baffles voor mij zou kunnen frezen.
Tussen de baffle en de kast zat een laag kit oid ( geel , rubberachtige substantie ) en om deze weer luchtdicht te kunnen plaatsten zoek ik kit of een andere oplossing.
Hebben jullie tips, waar moet ik om denken en wat gebruiken jullie als afdichting ?
Mvg Alex

