Pagina 1 van 1

Aleph-J (Pass Labs clone)

Geplaatst: di 21 jun 2022, 8:23
door nickwin
Bouwproject Alelph J versterker, naar ontwerp van Nelson Pass.

Via de groupbuy van Diyaudio meegedaan. Leerzaam project, maar ik heb te veel "rommel" staan nu..... :wink:

Moet weg ivm ruimtegebrek. In perfect werkende staat.
Koelblokken KL-271, Amplimo ringkern.
Geanodiseerde en CNC bewerkte panelen.
WBT goud vergulde connectoren.

Alleen ophalen ivm gewicht.

Prijs : €400,-

Re: Aleph-J (Pass Labs clone)

Geplaatst: di 21 jun 2022, 10:34
door Walt
Mooi! Hoe heet wordt deze ongeveer?

Re: Aleph-J (Pass Labs clone)

Geplaatst: wo 22 jun 2022, 16:54
door nickwin
Valt mee, handwarm. Is niet "opgevoerd"

Re: Aleph-J (Pass Labs clone)

Geplaatst: zo 17 jul 2022, 8:49
door nickwin
Versterker is verkocht !