Aleph-J (Pass Labs clone)

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
nickwin
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 05 okt 2015, 22:03
Locatie: Winterswijk

Aleph-J (Pass Labs clone)

Bericht door nickwin »

Bouwproject Alelph J versterker, naar ontwerp van Nelson Pass.

Via de groupbuy van Diyaudio meegedaan. Leerzaam project, maar ik heb te veel "rommel" staan nu..... :wink:

Moet weg ivm ruimtegebrek. In perfect werkende staat.
Koelblokken KL-271, Amplimo ringkern.
Geanodiseerde en CNC bewerkte panelen.
WBT goud vergulde connectoren.

Alleen ophalen ivm gewicht.

Prijs : €400,-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Aleph-J (Pass Labs clone)

Bericht door Walt »

Mooi! Hoe heet wordt deze ongeveer?
nickwin
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 05 okt 2015, 22:03
Locatie: Winterswijk

Re: Aleph-J (Pass Labs clone)

Bericht door nickwin »

Valt mee, handwarm. Is niet "opgevoerd"
nickwin
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 05 okt 2015, 22:03
Locatie: Winterswijk

Re: Aleph-J (Pass Labs clone)

Bericht door nickwin »

Versterker is verkocht !
Gesloten