Pagina 1 van 1

Even voorstellen

Geplaatst: wo 15 jun 2022, 22:55
door Bert jan
Even voorstellen, ik ben Bert-Jan, wonend op de Veluwe. Heb vroeger veel buizen versterkers gebouwd, zoals 4x PL519 , ook serie balans. En 8 x PL36.
Maar ik ben geswitched maar minimale vermogens. Heb een paar transistor versterkers gebouwd voor een 800 ohm speaker, die ik dan bij voorkeur
voed met een klein zonnepaneeltje. Dat gaat ook nog bij bewolkt weer. Die onafhankelijk van een normale stroombron vind ik leuk.

Verder volg ik alle mooie ontwerpen, die hier voorbij komen !

Re: Even voorstellen

Geplaatst: wo 15 jun 2022, 22:59
door Kappa7
Hoi Bert-Jan, Van harte welkom.

Re: Even voorstellen

Geplaatst: wo 15 jun 2022, 23:00
door Barry2001
Welkom hier Bert-Jan. Er is een luisterdag in Ermelo 10 sept as, misschien interessant voor je?
viewtopic.php?t=30739

Re: Even voorstellen

Geplaatst: do 16 jun 2022, 8:33
door Douwe84
Welkom!

Re: Even voorstellen

Geplaatst: do 16 jun 2022, 9:10
door ray5150
Namens mij ook welkom !

Re: Even voorstellen

Geplaatst: do 16 jun 2022, 11:08
door Henkjan
welkom Bert-Jan

Re: Even voorstellen

Geplaatst: do 16 jun 2022, 15:59
door richard
Welkom op het forum Bert-Jan.