Even voorstellen
Geplaatst: wo 15 jun 2022, 22:55
Even voorstellen, ik ben Bert-Jan, wonend op de Veluwe. Heb vroeger veel buizen versterkers gebouwd, zoals 4x PL519 , ook serie balans. En 8 x PL36.
Maar ik ben geswitched maar minimale vermogens. Heb een paar transistor versterkers gebouwd voor een 800 ohm speaker, die ik dan bij voorkeur
voed met een klein zonnepaneeltje. Dat gaat ook nog bij bewolkt weer. Die onafhankelijk van een normale stroombron vind ik leuk.
Verder volg ik alle mooie ontwerpen, die hier voorbij komen !
Maar ik ben geswitched maar minimale vermogens. Heb een paar transistor versterkers gebouwd voor een 800 ohm speaker, die ik dan bij voorkeur
voed met een klein zonnepaneeltje. Dat gaat ook nog bij bewolkt weer. Die onafhankelijk van een normale stroombron vind ik leuk.
Verder volg ik alle mooie ontwerpen, die hier voorbij komen !