ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Geplaatst: za 28 mei 2022, 16:18
Hoi hoi,
Zo als jullie allemaal hebben kunnen zien in het animo check topic is een Luisterdag in het midden van het land een haalbare zaak.
De datum is vast gesteld op 10-9-2022.
We zijn welkom vanaf 10:00 tot 18:00uur.
We kunnen gebruik maken van Ons Huis en ik heb de ruimtes bekeken en het ziet er keurig uit.
Het adres: Zeeweg 100 3853 LN Ermelo We hebben daar 3 ruimtes voor het opstellen van de sets maar mogen het hele gebouw gebruiken.
De eerste ruimte is de grote ruimte waar 2 sets tegenover elkaar kunnen worden opgesteld zo dat van demo naar demo geschakeld kan worden. De andere zaal is kleiner en bestaat uit 2 vergelijkbare ruimtes door een scheidingswand gescheiden.
Een van deze ruimtes gebruiken we als demo ruimte en de 2e ruimte als kantine praat ruimte.
Er is daar ook voldoende ruimte om dingen neer te zetten voor verkoop of te ruil. De 3e demo ruimte is op de zolder.
Deze ruimte is mooi voor kleine sets maar groot genoeg om met redelijk wat mensen te kunnen luisteren. Verder is het sanitair prima op orde en ziet alles er verzorgd uit.
Eten en drinken
De catering wordt verzorgd door Ons Huis en is niet verplicht om gebruik van te maken.
Dat wil zeggen de keuken is open tussen 12:00 en 14:00 uur en dan zijn er broodjes (kroket) verkrijgbaar en een patatje voor de liefhebbers.
De kosten hiervan zijn niet in de toegang mee genomen.
Maar eigen lunch meenemen kan ook.
Voor de vochthuishouding is er koffie en thee beschikbaar.
Daarnaast zet Ons Huis flessen met frisdrank neer en kunnen tegen contante vergoeding genuttigd worden.
Hou er aub rekening mee dat er geen pin mogelijkheden zijn en alles contant afrekennen graag.
Kosten
De kosten voor de zaalhuur zijn €250,- en worden gedeeld door het aantal bezoekers.
Graag je zelf aanmelden in dit topic zo dat de prijs per bezoeker bepaald kan worden.
Geef dan ook even aan wat je mee wil nemen en of je bijzondere verzoeken hebt.
Neem je alleen speakers mee maar geen versterking, spreek dan met elkaar iets af.
Ik zal hier onder proberen om dat bij te houden.
Er zijn voldoende stopcontacten aanwezig maar zorg voor voldoende verlengkabels en verdeel dozen.
Parkeren
Parkeerplaatsen zijn er voldoende.
Bij de naast gelegen school kunnen de auto's geplaatst worden en die parkeerplaatsen zijn direct met een apart hek bereikbaar van af Ons Huis. Aan de linker zijde van Ons Huis zit een Kynologen vereniging en die willen graag de parkeerplaatsen aan het veld zelf gebruiken.
Graag de auto's dus lossen voor de deur in dien nodig en daarna op de parkeerplaats bij de scool zetten.
Regels
In de kantine kunnen tafels tegen de muur geplaatst worden waar men spullen ter overname of te ruilen kan aanbieden.
Ook hier gelden de zelfde regels als op het forum, De verkoper bepaald de prijs.
Hier onder nog wat tekst geleend van het noorden maar ook die regels gelden hier ook.
Let op!
Deelname is voor eigen risico, het is mensenwerk door en voor liefhebbers, maar er kan het nodige kapot gaan of beschadigen.
De sets worden daarom alleen aangesloten en bediend door de bouwer en/of eigenaar zelf. Zonder uitdrukkelijke toestemming van de bouwer of eigenaar wordt er dus niets aangesloten, versjouwd of bediend door iemand anders, dat spreekt voor zich.
De apparatuur moet in goede conditie zijn en voldoende zijn beveiligd.
Bij twijfel dan onderling overleggen met de bouwer of eigenaar van de apparatuur waarop moet worden aangesloten.
Zie ook:viewtopic.php?t=14009
De bouwer of eigenaar van de set heeft de eerste keuze voor de gedraaide muziek.
Als de set is samengesteld uit meerdere items van verschillende bouwers en/of eigenaars dienen deze onderling te bepalen welke muziek zal worden afgespeeld.
Het is natuurlijk ook wel fijn als er ruimte overblijft voor inspraak of suggesties van de luisteraars. Houdt daarom een beetje rekening met elkanders muzieksmaak.
Zo als jullie allemaal hebben kunnen zien in het animo check topic is een Luisterdag in het midden van het land een haalbare zaak.
De datum is vast gesteld op 10-9-2022.
We zijn welkom vanaf 10:00 tot 18:00uur.
We kunnen gebruik maken van Ons Huis en ik heb de ruimtes bekeken en het ziet er keurig uit.
Het adres: Zeeweg 100 3853 LN Ermelo We hebben daar 3 ruimtes voor het opstellen van de sets maar mogen het hele gebouw gebruiken.
De eerste ruimte is de grote ruimte waar 2 sets tegenover elkaar kunnen worden opgesteld zo dat van demo naar demo geschakeld kan worden. De andere zaal is kleiner en bestaat uit 2 vergelijkbare ruimtes door een scheidingswand gescheiden.
Een van deze ruimtes gebruiken we als demo ruimte en de 2e ruimte als kantine praat ruimte.
Er is daar ook voldoende ruimte om dingen neer te zetten voor verkoop of te ruil. De 3e demo ruimte is op de zolder.
Deze ruimte is mooi voor kleine sets maar groot genoeg om met redelijk wat mensen te kunnen luisteren. Verder is het sanitair prima op orde en ziet alles er verzorgd uit.
Eten en drinken
De catering wordt verzorgd door Ons Huis en is niet verplicht om gebruik van te maken.
Dat wil zeggen de keuken is open tussen 12:00 en 14:00 uur en dan zijn er broodjes (kroket) verkrijgbaar en een patatje voor de liefhebbers.
De kosten hiervan zijn niet in de toegang mee genomen.
Maar eigen lunch meenemen kan ook.
Voor de vochthuishouding is er koffie en thee beschikbaar.
Daarnaast zet Ons Huis flessen met frisdrank neer en kunnen tegen contante vergoeding genuttigd worden.
Hou er aub rekening mee dat er geen pin mogelijkheden zijn en alles contant afrekennen graag.
Kosten
De kosten voor de zaalhuur zijn €250,- en worden gedeeld door het aantal bezoekers.
Graag je zelf aanmelden in dit topic zo dat de prijs per bezoeker bepaald kan worden.
Geef dan ook even aan wat je mee wil nemen en of je bijzondere verzoeken hebt.
Neem je alleen speakers mee maar geen versterking, spreek dan met elkaar iets af.
Ik zal hier onder proberen om dat bij te houden.
Er zijn voldoende stopcontacten aanwezig maar zorg voor voldoende verlengkabels en verdeel dozen.
Parkeren
Parkeerplaatsen zijn er voldoende.
Bij de naast gelegen school kunnen de auto's geplaatst worden en die parkeerplaatsen zijn direct met een apart hek bereikbaar van af Ons Huis. Aan de linker zijde van Ons Huis zit een Kynologen vereniging en die willen graag de parkeerplaatsen aan het veld zelf gebruiken.
Graag de auto's dus lossen voor de deur in dien nodig en daarna op de parkeerplaats bij de scool zetten.
Regels
In de kantine kunnen tafels tegen de muur geplaatst worden waar men spullen ter overname of te ruilen kan aanbieden.
Ook hier gelden de zelfde regels als op het forum, De verkoper bepaald de prijs.
Hier onder nog wat tekst geleend van het noorden maar ook die regels gelden hier ook.
Let op!
Deelname is voor eigen risico, het is mensenwerk door en voor liefhebbers, maar er kan het nodige kapot gaan of beschadigen.
De sets worden daarom alleen aangesloten en bediend door de bouwer en/of eigenaar zelf. Zonder uitdrukkelijke toestemming van de bouwer of eigenaar wordt er dus niets aangesloten, versjouwd of bediend door iemand anders, dat spreekt voor zich.
De apparatuur moet in goede conditie zijn en voldoende zijn beveiligd.
Bij twijfel dan onderling overleggen met de bouwer of eigenaar van de apparatuur waarop moet worden aangesloten.
Zie ook:viewtopic.php?t=14009
De bouwer of eigenaar van de set heeft de eerste keuze voor de gedraaide muziek.
Als de set is samengesteld uit meerdere items van verschillende bouwers en/of eigenaars dienen deze onderling te bepalen welke muziek zal worden afgespeeld.
Het is natuurlijk ook wel fijn als er ruimte overblijft voor inspraak of suggesties van de luisteraars. Houdt daarom een beetje rekening met elkanders muzieksmaak.