https://audioxpress.com/article/next-ge ... are-coming
Nieuwe materiaal genaamd Niron, dat potentieel een goedkoper en duurzamer alternatief zou moeten bieden voor neodymium.
Als we het hebben over nieuwe technologie dat het verschil zou kunnen maken, maakt mij zulk soort nieuws een stuk blijer dan het wiel opnieuw uitvinden op een over-gecompliceerde manier.
Hopelijk maakt het allemaal allemaal weer wat meer betaalbaar, niet alleen professioneel maar ook voor de hobbyist
Of betere prestaties voor hetzelfde geld, dat is altijd mooi meegenomen!
