Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter
Geplaatst: za 12 mar 2022, 19:40
Hallo,
Vanwege andere plannen bied ik deze te koop..
1x gebruikt om de tweeters om te meten.
Ik zou graag 300,- voor de twee willen.
Groeten,
Remco
Vanwege andere plannen bied ik deze te koop..
1x gebruikt om de tweeters om te meten.
Ik zou graag 300,- voor de twee willen.
Groeten,
Remco