Twee oscilloscopen

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Twee oscilloscopen

Bericht door daniel »

Ik heb twee een oscilloscoop te koop:

een Telequipment D61a. Analoge, tweekanaals, 10MHZ. met 1 probe er bij (Probe is volgens mij van Velleman). Functioneel. Vraagprijs €53025,- of een goed voorstel

PM3311 is gereserveerd


een Philips PM3311 2-kanaals scoop. 60MHz, geheugenscoop, maar nog wel met CRT buis. Defect. kan wellicht interessant zijn voor schakelaars, displays, etcetera. Mag voor een symbolische ruil weg, bijvoorbeels een flesje LaChouffe, een donatie aan een goed doel, donatie aan het forum, of een ander creatief voorstel.


20220219_141901.jpg
20220219_142403.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door daniel op do 17 mar 2022, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Re: Twee oscilloscopen

Bericht door daniel »

pricedrop
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Re: Twee oscilloscopen

Bericht door daniel »

nog een kickje en een kleine prijsdrop: 25 euro voor de D61a
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Twee oscilloscopen

Bericht door Marp »

De D61a mag naar mij, maar aangezien versturen niet echt een optie is, staat deze nog bij Daniel in de omgeving Eindhoven.

Met wie mag hij een keer meeliften naar een plaats/forumlid dichter bij Bergen op Zoom? Of naar een van de luisterdagen, mits daar iemand aanwezig is met wie hij weer wat dichter naar mijn omgeving kan meereizen?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Twee oscilloscopen

Bericht door Henkjan »

als t mee kan naar Ermelo, dan kan t ding vervolgens wel met mij mee, ik heb nog wat andere spullen liggen die ik nog naar BoZ zou brengen ;)
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Re: Twee oscilloscopen

Bericht door daniel »

Ik ga zelf niet naar Ermelo, maar mocht er iemand uit de regio Eindhoven wel naar Ermelo gaan, zou dat wel handig zijn. Ik post ook wel even wat in het desbetreffende topic
Gesloten