Pagina 1 van 1

Speaker switch ervaring.

Geplaatst: vr 11 feb 2022, 22:58
door Tim_vr6
Heeft iemand toevallig ervaring met deze Dynavox AMP-S MKII

https://www.dynavox.shop/audio-dynavox- ... mkii-zwart

Reden: heb een 5.1 surround-set in de huiskamer staan, aangestuurd door een pioneer vsx-lx70.
Echter, wil ik van deze surround-set muziek luisteren door 2 speakers d.m.v. deze aan te sturen met een andere (old-school) versterker vanwege mooiere klanken.

En dit lijkt mij een mooie oplossing hiervoor.

Re: Speaker switch ervaring.

Geplaatst: vr 11 feb 2022, 23:16
door Henkjan
Welkom Tim (en mag ik raden naar je auto?)

wat dacht je van deze oplossing:
https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=30220

Re: Speaker switch ervaring.

Geplaatst: za 12 feb 2022, 4:37
door Tim_vr6
Henkjan schreef: vr 11 feb 2022, 23:16
(en mag ik raden naar je auto?)
Nee :rofl:

Hallo Henkjan,
Ik ben zelf totaal niet elektronisch aangelegd, dus iets zelf bouwen gaat het voor mij niet worden.
Maar ik zal het topic eens door spitten die bij de advertentie staan.
Bedankt voor je tip :goedzo:

Re: Speaker switch ervaring.

Geplaatst: za 12 feb 2022, 9:09
door Barry2001
Welkom hier Tim. Ik heb nog printen van de amp switcher liggen die al volledig bestukt zijn, je moet ze alleen nog in een kastje bouwen. Stuur maar een berichtje mocht je toch geinteresseerd zijn.
In die van mij wordt met hoogwaardige relais geschakeld ipv een passieve schakelaar die je in jou voorbeeld noemt.

Re: Speaker switch ervaring.

Geplaatst: za 12 feb 2022, 11:20
door Tim_vr6
Hallo Barry,
Ik heb idd de link van HenkJan gezien van de print die je te koop hebt.
Heb je topic erover ook gelezen, nogmaals ik ben niet thuis in elektronica.

Ben nog effe in overleg met een kameraad die in de elektronica zit, wat hij hier nog mee kan.
Ik meld me vanzelf bij je,of ik idd interesse erin heb.

Re: Speaker switch ervaring.

Geplaatst: za 12 feb 2022, 13:33
door Barry2001
Ja prima Tim.