Speaker switch ervaring.

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Tim_vr6
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 06 feb 2022, 1:20

Speaker switch ervaring.

Bericht door Tim_vr6 »

Heeft iemand toevallig ervaring met deze Dynavox AMP-S MKII

https://www.dynavox.shop/audio-dynavox- ... mkii-zwart

Reden: heb een 5.1 surround-set in de huiskamer staan, aangestuurd door een pioneer vsx-lx70.
Echter, wil ik van deze surround-set muziek luisteren door 2 speakers d.m.v. deze aan te sturen met een andere (old-school) versterker vanwege mooiere klanken.

En dit lijkt mij een mooie oplossing hiervoor.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Speaker switch ervaring.

Bericht door Henkjan »

Welkom Tim (en mag ik raden naar je auto?)

wat dacht je van deze oplossing:
https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=30220
Tim_vr6
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 06 feb 2022, 1:20

Re: Speaker switch ervaring.

Bericht door Tim_vr6 »

Henkjan schreef: vr 11 feb 2022, 23:16
(en mag ik raden naar je auto?)
Nee :rofl:

Hallo Henkjan,
Ik ben zelf totaal niet elektronisch aangelegd, dus iets zelf bouwen gaat het voor mij niet worden.
Maar ik zal het topic eens door spitten die bij de advertentie staan.
Bedankt voor je tip :goedzo:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Speaker switch ervaring.

Bericht door Barry2001 »

Welkom hier Tim. Ik heb nog printen van de amp switcher liggen die al volledig bestukt zijn, je moet ze alleen nog in een kastje bouwen. Stuur maar een berichtje mocht je toch geinteresseerd zijn.
In die van mij wordt met hoogwaardige relais geschakeld ipv een passieve schakelaar die je in jou voorbeeld noemt.
Tim_vr6
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 06 feb 2022, 1:20

Re: Speaker switch ervaring.

Bericht door Tim_vr6 »

Hallo Barry,
Ik heb idd de link van HenkJan gezien van de print die je te koop hebt.
Heb je topic erover ook gelezen, nogmaals ik ben niet thuis in elektronica.

Ben nog effe in overleg met een kameraad die in de elektronica zit, wat hij hier nog mee kan.
Ik meld me vanzelf bij je,of ik idd interesse erin heb.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Speaker switch ervaring.

Bericht door Barry2001 »

Ja prima Tim.
Plaats reactie