Ik heb in het verleden wel eens met audio gerommeld. Zo staat er al jaren "Needles" met Tangbands in de woonkamer op een Sansui transistorbak te draaien. Ooit een keer een meetmicrofoon aangeschaft maar verder niks mee gedaan. Deze heeft heeeel lang in een donker hoekje gelegen en kwam tijdens het zoeken naar iets anders hem tegen.
Zoals zoveel hobbies koop je van alles en ligt het maar te liggen wat natuurlijk zonde is. Daar moet natuurlijk iets mee gedaan worden! Door mij hier op het forum aan te melden hoop ik daarom een extra motivatie te krijgen om er ook gebruik van te maken en verder in te verdiepen
