PlayPcmWin player

Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en al wat hiermee verband houdt.
  • (daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)

Moderator: Beheerdersteam

ruben1981
Berichten: 226
Lid geworden op: ma 04 jan 2010, 8:12
Locatie: Haarlem

PlayPcmWin player

Bericht door ruben1981 »

Vorige week deze speler uitgeprobeerd: PlayPcmWin.
Draait gewoon op Windows.

Heb nog nooit verschillen waargenomen in software maar dit klonk in mijn oren beter dan mijn Foobar2000 met wasapi.
Deze software laadt de muziek in het ram-geheugen en speelt dan vanuit daar.
Echter heeft Foobar ook een soortgelijke plug-in (foobar RAM-Disk) maar dan vind ik PlayPcmWin alsnog beter klinken. Dat is dus niet het enige.

Link: https://sourceforge.net/projects/playpcmwin/

Zijn hier meer leden die deze software gebruiken?

Ik mis wel handige features zoals remote control en een goede interface met bibliotheek.
Maar als ik echt even serieus wil luisteren, open ik een aantal nummers en is het een goed klinkende en eenvoudige speler.

Ruben
Plaats reactie

Terug naar “Streaming Media/Apparatuur”