Voor degene die hem eventueel wil bouwen heb ik wel wat printen sensors en eventueel kabel beschikbaar als het er niet te veel worden wil dit niet commercieel gaan doen.
Wat hebben we nodig om dit te bouwen 2 Dayton RSS210HO8-8 woofers een kast met precies 23 Liter inhoud.
De MFB sturing een Sensor die ik hier zal bespreken.
En als versterker heb ik de UCD700 en de SMPS1200A700 van Hypex.
Misschien wat overkill maar dat is beter dan snel clippen en alles op hol slaan.
De MFB print is ruim opgezet zodat je er ook nog makkelijk mee kunt experimenteren.
Alle condensatoren die in de filters gyrator Linkwitz transform of signaalweg zitten kunnen een steek van 5mm, 7,5mm of 10mm hebben zodat er makkelijk aan componenten te komen zijn.
Wat belangrijk is als je dit wil bouwen dat je je precies aan de inhoud van de kast houd de RSS210HO8-8 gebruikt en exact aan het schema houd dan werkt het perfect en volgens mij hufter Proof.
Wil je een andere inhoud van de kast of andere woofers dan moet je weer van voor af aan beginnen om een goede loop te bouwen.
Iedereen moet het wel op eigen verantwoordelijkheid nabouwen en mij niet bellen as het mis gaat.
Vragen in dit topic kan altijd.