Horn luidsprekerkasten tekoop
Geplaatst: za 01 jan 2022, 19:28
Hierbij zet ik deze hornluidsprekerkasten tekoop omdat die dalijk overcompleet worden.
Dus enkel de kasten, zonder drivers.
Wel met terminals.
Je kunt er zelf je gewenste drivers inzetten of als testkasten gebruiken.
De Crystal-6 klinkt erg goed in deze horn, nette diepe bas, Tangband presteert iets minder maar wel weer beter dan de Fostex.
Als je geen super tweeter erbij wilt kun je die afdoppen met een mooi schijfje.
Zou ik ook ervoor kunnen leveren.
Prijs is 600 euro voor de 2 kasten.
En dan heb je hele nette kasten nog onder de kostprijs qua materiaal.
Voor foto's en tekeningen zie Showcase draadje:
https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=30118
Dus enkel de kasten, zonder drivers.
Wel met terminals.
Je kunt er zelf je gewenste drivers inzetten of als testkasten gebruiken.
De Crystal-6 klinkt erg goed in deze horn, nette diepe bas, Tangband presteert iets minder maar wel weer beter dan de Fostex.
Als je geen super tweeter erbij wilt kun je die afdoppen met een mooi schijfje.
Zou ik ook ervoor kunnen leveren.
Prijs is 600 euro voor de 2 kasten.
En dan heb je hele nette kasten nog onder de kostprijs qua materiaal.
Voor foto's en tekeningen zie Showcase draadje:
https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=30118