Horn luidsprekerkasten tekoop

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Horn luidsprekerkasten tekoop

Bericht door Lnsadnoh »

Hierbij zet ik deze hornluidsprekerkasten tekoop omdat die dalijk overcompleet worden.
Dus enkel de kasten, zonder drivers.
Wel met terminals.

Je kunt er zelf je gewenste drivers inzetten of als testkasten gebruiken.
De Crystal-6 klinkt erg goed in deze horn, nette diepe bas, Tangband presteert iets minder maar wel weer beter dan de Fostex.
Als je geen super tweeter erbij wilt kun je die afdoppen met een mooi schijfje.
Zou ik ook ervoor kunnen leveren.

Prijs is 600 euro voor de 2 kasten.
En dan heb je hele nette kasten nog onder de kostprijs qua materiaal.

Voor foto's en tekeningen zie Showcase draadje:

https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=30118
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Horn luidsprekerkasten tekoop

Bericht door Lnsadnoh »

Jaaaa voor de liefhebber!
Nu 500 kaal zonder drivers!
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Horn luidsprekerkasten tekoop

Bericht door Lnsadnoh »

Hondasnl schreef: za 15 jan 2022, 7:25
Jaaaa voor de liefhebber!
Nu 500 kaal zonder drivers!
Nu 350 euro zonder drivers.
74 kg per stuk.
Wie o wie?
jorg
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 27 apr 2012, 18:50

Re: Horn luidsprekerkasten tekoop

Bericht door jorg »

Nog te koop?
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Horn luidsprekerkasten tekoop

Bericht door John P »

Hondasnl is niet meer actief op dit forum.
Gesloten