Lid sinds 2017 maar nog niet voorgesteld
Geplaatst: za 01 jan 2022, 16:25
Hallo allemaal, ik ben Christiaan en zo'n slapend lid, al in 2017 aangemeld (zie ik net) maar nog nooit voorgesteld. In die tijd lees ik af en toe wat mee en dan weer een tijd niet.
Kort wat mij op zelfbouw gebied bezig houdt. Ik ben in mijn studententijd begonnen om zelf een DAC te maken op basis van 4x TDA1543 (TNT-audio ontwerp icm met reclocker). Dat was toendertijd een eye-opener voor mij. Vervolgens een Quad 303 gekocht en van een revisieset voorzien. Deze heb ik een lange tijd gebruikt in combinatie met een set Needles.
Op het moment ben ik bezig om een set LXmini's te maken. Ik ben halverwege en ga ze combineren met 2 subwoofers obv Peerless 263. Versterkers ga ik misschien zelf bouwen maar op het moment wil ik het eerst spelend hebben en ga ze daarom aansturen met een NAD 906.
Tot slot, in de pijlijn zit ook een AYA-DAC (TDA1541A), is ook al in een vergevorderd stadium maar de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst... Wat dat betreft is het goed om op een forum zoals hier inspiratie op te doen, keeps you going
Kort wat mij op zelfbouw gebied bezig houdt. Ik ben in mijn studententijd begonnen om zelf een DAC te maken op basis van 4x TDA1543 (TNT-audio ontwerp icm met reclocker). Dat was toendertijd een eye-opener voor mij. Vervolgens een Quad 303 gekocht en van een revisieset voorzien. Deze heb ik een lange tijd gebruikt in combinatie met een set Needles.
Op het moment ben ik bezig om een set LXmini's te maken. Ik ben halverwege en ga ze combineren met 2 subwoofers obv Peerless 263. Versterkers ga ik misschien zelf bouwen maar op het moment wil ik het eerst spelend hebben en ga ze daarom aansturen met een NAD 906.
Tot slot, in de pijlijn zit ook een AYA-DAC (TDA1541A), is ook al in een vergevorderd stadium maar de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst... Wat dat betreft is het goed om op een forum zoals hier inspiratie op te doen, keeps you going