Pagina 1 van 1
Hypex UcD32MP
Geplaatst: zo 21 nov 2021, 12:49
door dirklammers
Hallo allemaal,
ik wil een klein en compact versterkertje bouwen voor een bepaald doel. Hoe handig zou het zijn als ik nog ergens een Hypex UcD32MP module had liggen. Voeding en versterker in één. Direct klaar en voor mijn doel ideaal.
Maar die dingen bestaan volgens mij al een tijdje niet meer, toch ? Is er wellicht iets soortgelijks leverbaar ?
Groet, Dirk
Re: Hypex UcD32MP
Geplaatst: zo 21 nov 2021, 17:33
door dre
Henkjan of Papa Leo?
Re: Hypex UcD32MP
Geplaatst: zo 21 nov 2021, 17:47
door Henkjan
dre schreef: ↑zo 21 nov 2021, 17:33
ene Dre had wr ook een meen ik?

Re: Hypex UcD32MP
Geplaatst: zo 21 nov 2021, 17:48
door dre
Die is in gebruik als meetversterker.

Re: Hypex UcD32MP
Geplaatst: zo 21 nov 2021, 17:49
door dre
dirklammers schreef: ↑zo 21 nov 2021, 12:49
Hallo allemaal,
ik wil een klein en compact versterkertje bouwen voor een bepaald doel. Hoe handig zou het zijn als ik nog ergens een Hypex UcD32MP module had liggen. Voeding en versterker in één. Direct klaar en voor mijn doel ideaal.
Maar die dingen bestaan volgens mij al een tijdje niet meer, toch ? Is er wellicht iets soortgelijks leverbaar ?
Groet, Dirk
Eigenlijk moet er nog wel een buffer voor trouwens.
Re: Hypex UcD32MP
Geplaatst: zo 21 nov 2021, 17:56
door pappaleo
dre schreef: ↑zo 21 nov 2021, 17:33
Papaleo is een of andere lelijke Italiaanse acteur.
Beetje op de schrijfwijze letten, hè?

Re: Hypex UcD32MP
Geplaatst: zo 21 nov 2021, 18:18
door dre
Ik zie geen verschil.

Re: Hypex UcD32MP
Geplaatst: zo 21 nov 2021, 18:30
door pappaleo
Re: Hypex UcD32MP
Geplaatst: zo 21 nov 2021, 20:09
door SSassen
Ik vind Leo ook wel wat Italiaans hebben, volgens mij kookt hij zonder enige moeite een heerlijke lasagna?
Re: Hypex UcD32MP
Geplaatst: zo 21 nov 2021, 21:09
door Leeuwarden
Heeft ie ook niet een Alfa?
Re: Hypex UcD32MP
Geplaatst: zo 21 nov 2021, 21:12
door SSassen
Leeuwarden schreef: ↑zo 21 nov 2021, 21:09
Heeft ie ook niet een Alfa?
Klopt, conclusie: onze Leo is hartstikke Italiaans!

Re: Hypex UcD32MP
Geplaatst: zo 21 nov 2021, 21:16
door Henkjan
kwestie van de juiste SHIT