Hypex UcD32MP
Moderator: Beheerdersteam
-
dirklammers
- Berichten: 424
- Lid geworden op: do 23 aug 2012, 16:55
Hypex UcD32MP
Hallo allemaal,
ik wil een klein en compact versterkertje bouwen voor een bepaald doel. Hoe handig zou het zijn als ik nog ergens een Hypex UcD32MP module had liggen. Voeding en versterker in één. Direct klaar en voor mijn doel ideaal.
Maar die dingen bestaan volgens mij al een tijdje niet meer, toch ? Is er wellicht iets soortgelijks leverbaar ?
Groet, Dirk
ik wil een klein en compact versterkertje bouwen voor een bepaald doel. Hoe handig zou het zijn als ik nog ergens een Hypex UcD32MP module had liggen. Voeding en versterker in één. Direct klaar en voor mijn doel ideaal.
Maar die dingen bestaan volgens mij al een tijdje niet meer, toch ? Is er wellicht iets soortgelijks leverbaar ?
Groet, Dirk
Re: Hypex UcD32MP
Eigenlijk moet er nog wel een buffer voor trouwens.dirklammers schreef: ↑zo 21 nov 2021, 12:49Hallo allemaal,
ik wil een klein en compact versterkertje bouwen voor een bepaald doel. Hoe handig zou het zijn als ik nog ergens een Hypex UcD32MP module had liggen. Voeding en versterker in één. Direct klaar en voor mijn doel ideaal.
Maar die dingen bestaan volgens mij al een tijdje niet meer, toch ? Is er wellicht iets soortgelijks leverbaar ?
Groet, Dirk
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Hypex UcD32MP
Ik vind Leo ook wel wat Italiaans hebben, volgens mij kookt hij zonder enige moeite een heerlijke lasagna?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Hypex UcD32MP
Klopt, conclusie: onze Leo is hartstikke Italiaans!
