Grote Amerikaanse 4 deur pickup. Wat is beste plaats voor subwoofers?
Heb banken eruit en 4 stoelen er in, dacht in eerste instantie aan grote kist als middenconsole. Plaats ik den het beste de subs er boven in, dus naar het dak gericht of aan de zijkanten ? Wat gebeurd er dan als de sub recht tegenover de deurpanelen zitten waar ook geluid in zit? Versterkers zou ik dan tegen de achterwand plaatsen, Best wel lange RCA kabels dan. Wel lekker kort bij de extra accu die in de laadbak geplaatst word.
Optie 2
Subkist Van vloer tot dak tussen de achterstoelen, beetje leuke vorm er aan, Subs dan naar voren stralend.
Versterkers kan ik dan tussen de voorstoelen wel kwijt . Korte RCA kabels. Langere voeding kabels.
Maar wat is voor het geluid beter ?
Plaatsing Subwoofers en versterkers in pickup truck
Moderator: Beheerdersteam
-
spinningwheels
- Berichten: 37
- Lid geworden op: do 22 jul 2021, 21:32
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Berichten: 1311
- Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Re: Plaatsing Subwoofers en versterkers in pickup truck
Je zal vast niet de eerste zijn die subs in die grote Amerikaanse pick-up monteert, in de VS is de car audio zo'n beetje uitgevonden..google is op jou merk / type auto voor inspirerende plaatjes.
Kabellengte is niet echt een probleem, maar doorsnede van de voedingsbekabeling is wel wat afhankelijk van de lengte natuurlijk.
Kabellengte is niet echt een probleem, maar doorsnede van de voedingsbekabeling is wel wat afhankelijk van de lengte natuurlijk.
-
spinningwheels
- Berichten: 37
- Lid geworden op: do 22 jul 2021, 21:32
Re: Plaatsing Subwoofers en versterkers in pickup truck
Dank ,
Al even op wat USA fora aan het rondkijken.
Al even op wat USA fora aan het rondkijken.
