Condensator nuttig of geld weggooien?
Geplaatst: vr 23 jul 2021, 1:53
Al met al vragen de versterkers straks toch wel een klein beetje vermogen, Gaat toch richting de 2 KW rms
Kan wel een grote 240 AH accu kwijt vlak bij de versterkers , kabels worden dan niet langer dan een 75 cm tot max 1 meter.
Maar dan nog de piek stroom zal wel behoorlijk zijn.
Heeft een condensator dan echt nut en wat voor een?
Ik zie de zeg maar traditionele condensatoren, dan zijn behoorlijke meneren, Een 7 farad usblaster is toch een ding van bijna 10 kilo.
Zie ook die super condensatoren, 500 farad 2.7 volt en maatje stevige vingerhoed. 6 van die dingen is serie en daar 6 setjes van parallel zou 500 farad zijn ?? Als ik die dingen zo zie lijkt mij dat heel sterk, De aansluit pennen zijn zo dun, dat zou direct weg fikken lijkt mij als het werkelijk 500 farad zou zijn , Of zijn ze gewoon vergeten de u er voor te zetten?
Kan wel een grote 240 AH accu kwijt vlak bij de versterkers , kabels worden dan niet langer dan een 75 cm tot max 1 meter.
Maar dan nog de piek stroom zal wel behoorlijk zijn.
Heeft een condensator dan echt nut en wat voor een?
Ik zie de zeg maar traditionele condensatoren, dan zijn behoorlijke meneren, Een 7 farad usblaster is toch een ding van bijna 10 kilo.
Zie ook die super condensatoren, 500 farad 2.7 volt en maatje stevige vingerhoed. 6 van die dingen is serie en daar 6 setjes van parallel zou 500 farad zijn ?? Als ik die dingen zo zie lijkt mij dat heel sterk, De aansluit pennen zijn zo dun, dat zou direct weg fikken lijkt mij als het werkelijk 500 farad zou zijn , Of zijn ze gewoon vergeten de u er voor te zetten?