Ik rijd een Opel Mokka uit 2012 en zou hier graag een subwoofer achter in de kofferbak gooien.
Nu heb ik alles al aangeschaft, kist gemaakt etc.
Nu kwam ik er echter achter dat ik de remote en RCA kabels van de versterker niet op de radio aan kan sluiten.
Ik kan verder op Google ook niet echt wat vinden over goede adapters of iets dergelijks.
Kan iemand mij asjeblieft helpen, zodat ik een versterker op mijn radio kan aansluiten om mijn subwoofer aan te sturen?
Alvast super bedankt!
