Pagina 1 van 1

2e subwoofer op zelfde versterker

Geplaatst: za 20 mar 2021, 20:07
door qepu
Ik heb een mosconi one versterket met gladen10rsvb gepoorte luidspreker. Had een tijdje terug 1 woofer opgeblazen en hem vervangen met de andere. Nu heb ik de woofer wel gerepareert dus ik zou ze eigenlijk allebei op de versterker willen aansluiten.

Heb nu 1 woofer er dus op gebrugt maar hoe zou ik ze allebei moeten aansluiten en zal dit zin hebben of kost het meer stroom en wordt het geluid niet beter/harder/diepere bass?

Thanks!

Re: 2e subwoofer op zelfde versterker

Geplaatst: za 20 mar 2021, 20:35
door Shadow
Heel veel mogelijke antwoorden, maar liever 1 subwoofer met een goed afgestemde kist per versterker. 2 doe je met 2 woofers in dezelfde kist oid.

Re: 2e subwoofer op zelfde versterker

Geplaatst: za 20 mar 2021, 21:28
door Henkjan
welkom qepu

Re: 2e subwoofer op zelfde versterker

Geplaatst: zo 21 mar 2021, 9:32
door qepu
dus het geluid wordt er niet harder/beter op?

Re: 2e subwoofer op zelfde versterker

Geplaatst: zo 21 mar 2021, 9:39
door e46eclipse
Welke mosconi heb je?