2e subwoofer op zelfde versterker
Geplaatst: za 20 mar 2021, 20:07
Ik heb een mosconi one versterket met gladen10rsvb gepoorte luidspreker. Had een tijdje terug 1 woofer opgeblazen en hem vervangen met de andere. Nu heb ik de woofer wel gerepareert dus ik zou ze eigenlijk allebei op de versterker willen aansluiten.
Heb nu 1 woofer er dus op gebrugt maar hoe zou ik ze allebei moeten aansluiten en zal dit zin hebben of kost het meer stroom en wordt het geluid niet beter/harder/diepere bass?
Thanks!
Heb nu 1 woofer er dus op gebrugt maar hoe zou ik ze allebei moeten aansluiten en zal dit zin hebben of kost het meer stroom en wordt het geluid niet beter/harder/diepere bass?
Thanks!