Pagina 1 van 1

Ruis op de speaker bij aux

Geplaatst: zo 31 jan 2021, 20:09
door Char4you
Beste ,


Ik heb een matiz en een Sony radio,

Als ik aux doe hoor ik een soort geruis lijkt net de radio.
Met afspelen bij cd en radio hoor ik dat niet.

Kan iemand mij helpen?

Ik kan eventueel een filmpje sturen via WhatsApp!

Alvast bedankt

Charlotte

Re: Ruis op de speaker bij aux

Geplaatst: zo 31 jan 2021, 21:05
door Henkjan
hoi, welkom!

wat heb je aangesloten op de aux?

Re: Ruis op de speaker bij aux

Geplaatst: zo 31 jan 2021, 21:25
door Char4you
Mijn telefoon

Re: Ruis op de speaker bij aux

Geplaatst: zo 31 jan 2021, 21:39
door Shadow
Hoe hoog heb je het volume van je telefoon staan?

Re: Ruis op de speaker bij aux

Geplaatst: zo 31 jan 2021, 21:40
door Char4you
Op zijn hardst

Re: Ruis op de speaker bij aux

Geplaatst: zo 31 jan 2021, 22:19
door markbakk
Lijkt mij een slecht kabeltje of een slechte of verkeerde stekker voor je telefoon. De afscherming van je kabel doet het denk ik niet. Je hoort echt radioruis?

Re: Ruis op de speaker bij aux

Geplaatst: zo 31 jan 2021, 23:24
door ray5150
Of de uitgang van de telefoon is enigzins brak, dat kan ook.

Re: Ruis op de speaker bij aux

Geplaatst: ma 01 feb 2021, 0:29
door Char4you
Ik ga het eens met een andere telefoon testen , wat ook kan js dat die aux van de radio kapot is

Re: Ruis op de speaker bij aux

Geplaatst: ma 01 feb 2021, 0:30
door Char4you
Ik heb 3 andere aux kabels getest dus of mijn telefoon of radio aux uitgang is brak

Re: Ruis op de speaker bij aux

Geplaatst: ma 01 feb 2021, 19:20
door Shadow
Char4you schreef:
Ik heb 3 andere aux kabels getest dus of mijn telefoon of radio aux uitgang is brak

Als je het volume eens iets terug regelt vanuit je telefoon? Misschien overstuurt de boel ergens?

Re: Ruis op de speaker bij aux

Geplaatst: ma 01 feb 2021, 21:09
door Char4you
Het is de Sony cdx-gt121

Re: Ruis op de speaker bij aux

Geplaatst: ma 01 feb 2021, 21:16
door toetertje
Char4you schreef:
Het is de Sony cdx-gt121
Kijk eens bij punt 5 van blz. 12 in je boekje.
Je kunt de input gain instellen van je aux ingang.
Als je die iets hoger zet, wordt het waarschijnlijk beter. :wink: