Ruis op de speaker bij aux
Moderator: Beheerdersteam
Ruis op de speaker bij aux
Beste ,
Ik heb een matiz en een Sony radio,
Als ik aux doe hoor ik een soort geruis lijkt net de radio.
Met afspelen bij cd en radio hoor ik dat niet.
Kan iemand mij helpen?
Ik kan eventueel een filmpje sturen via WhatsApp!
Alvast bedankt
Charlotte
Ik heb een matiz en een Sony radio,
Als ik aux doe hoor ik een soort geruis lijkt net de radio.
Met afspelen bij cd en radio hoor ik dat niet.
Kan iemand mij helpen?
Ik kan eventueel een filmpje sturen via WhatsApp!
Alvast bedankt
Charlotte
Re: Ruis op de speaker bij aux
Lijkt mij een slecht kabeltje of een slechte of verkeerde stekker voor je telefoon. De afscherming van je kabel doet het denk ik niet. Je hoort echt radioruis?
Re: Ruis op de speaker bij aux
Ik ga het eens met een andere telefoon testen , wat ook kan js dat die aux van de radio kapot is
Re: Ruis op de speaker bij aux
Ik heb 3 andere aux kabels getest dus of mijn telefoon of radio aux uitgang is brak
Re: Ruis op de speaker bij aux
Char4you schreef:Ik heb 3 andere aux kabels getest dus of mijn telefoon of radio aux uitgang is brak
Als je het volume eens iets terug regelt vanuit je telefoon? Misschien overstuurt de boel ergens?
Re: Ruis op de speaker bij aux
Kijk eens bij punt 5 van blz. 12 in je boekje.Char4you schreef:Het is de Sony cdx-gt121
Je kunt de input gain instellen van je aux ingang.
Als je die iets hoger zet, wordt het waarschijnlijk beter.
