Pagina 1 van 1
Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: za 23 jan 2021, 13:32
door Barry2001
Het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... natuurlijk was 2020 een apart jaar met maar 1 luisterdag, maar laten we toch een versterker van het jaar kiezen.
Graag jullie nominaties (als het kan met uitleg) voor de beste/mooiste versterker van 2020.
Voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2020 gereed zijn gekomen
De nominatieronde staat open t/m zaterdag 13 februari 2020
Vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: za 23 jan 2021, 18:21
door pappaleo
Ik nomineer
Barry's ZBA versterker. Zijn prachtige opbouw geeft het apparaat toch wel meerwaarde.
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: za 23 jan 2021, 18:57
door Henkjan
Ik wil de
Gewichtige 6C33C-B stereo versterker van Piet1950 nomineren, zowel voor het bijzondere ontwerp als de prachtige uitvoering.
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: di 09 feb 2021, 22:29
door Barry2001
Nog enkele dagen nomineren

Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: di 09 feb 2021, 23:07
door Leeuwarden
Gezien de snelheid van nomineren is het mooi om te constateren dat we een winnaar hebben in de subcategorie buizen én een winnaar in de subcategorie transistor oid!
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: wo 10 feb 2021, 0:11
door Pjotr
Vind dat de KT120 SE met Trans Technologie van peter! niet mag ontbreken. En al helemaal omdat het geen alledaags ontwerp is, elektronisch gezien.
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: wo 10 feb 2021, 21:34
door Barry2001
De KT120SE met Trans Technologie van peterl, dat is
deze fraaie versterker.
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: wo 10 feb 2021, 21:36
door Pjotr
Klopt, die speelde toch al in 2020? Anders moet ie maar door naar 2021

Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: wo 10 feb 2021, 21:48
door Barry2001
Twijfelgevalletje als ik het topic nog eens bekijk

peterl, speelde 'ie al in 2020?
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: wo 10 feb 2021, 22:00
door Pjotr
Ja beetje wel, had het ook niet zo exact in mijn hoofd. Er stond iig spanning op

Anders geldt toch gewoon de sluitingsdatum...

Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: wo 10 feb 2021, 22:10
door pappaleo
De datum waarop de zekering er uit ging?
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: za 13 feb 2021, 10:43
door Barry2001
Laatste nominatie dag

Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: za 13 feb 2021, 15:41
door peterl
Ja, volgens mij speelde hij al in December maar met wat foutjes.
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: za 13 feb 2021, 16:15
door ray5150
Ik ben van mening dat Pjotr´s CA MK1 V2 ook wel een plekje tussen de genomineerden verdient.
viewtopic.php?f=7&t=29248
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: za 13 feb 2021, 16:30
door peterl
Ik ben het hier helemaal mee eens, een pracht ontworpen product en subliem afgewerkt.
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: za 13 feb 2021, 16:41
door ds23man
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: za 13 feb 2021, 17:22
door ray5150
Nee, en de foto´s van de metingen aan het prototype dan ?
Da´s toch heel duidelijk een opgebouwd en in bedrijf zijnde exemplaar.
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: di 23 feb 2021, 15:16
door 211audio
Weten mensen wel dat ze kunnen stemmen of zijn er maar 22 actieve leden?

Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Geplaatst: di 23 feb 2021, 15:38
door peterl
Ik denk dat het gespecialiseerd is in luidsprekers en audio bouw, waardoor er minder leden per categorie overblijven, maar ik wist het ook niet hoor tot Barry me mailde.