Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... natuurlijk was 2020 een apart jaar met maar 1 luisterdag, maar laten we toch een versterker van het jaar kiezen.
Graag jullie nominaties (als het kan met uitleg) voor de beste/mooiste versterker van 2020.
Voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2020 gereed zijn gekomen
De nominatieronde staat open t/m zaterdag 13 februari 2020
Vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Graag jullie nominaties (als het kan met uitleg) voor de beste/mooiste versterker van 2020.
Voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2020 gereed zijn gekomen
De nominatieronde staat open t/m zaterdag 13 februari 2020
Vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Ik nomineer Barry's ZBA versterker. Zijn prachtige opbouw geeft het apparaat toch wel meerwaarde.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Ik wil de Gewichtige 6C33C-B stereo versterker van Piet1950 nomineren, zowel voor het bijzondere ontwerp als de prachtige uitvoering.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Gezien de snelheid van nomineren is het mooi om te constateren dat we een winnaar hebben in de subcategorie buizen én een winnaar in de subcategorie transistor oid!
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Vind dat de KT120 SE met Trans Technologie van peter! niet mag ontbreken. En al helemaal omdat het geen alledaags ontwerp is, elektronisch gezien.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
De KT120SE met Trans Technologie van peterl, dat is deze fraaie versterker.
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Klopt, die speelde toch al in 2020? Anders moet ie maar door naar 2021 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Twijfelgevalletje als ik het topic nog eens bekijk
peterl, speelde 'ie al in 2020?
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Ja beetje wel, had het ook niet zo exact in mijn hoofd. Er stond iig spanning op
Anders geldt toch gewoon de sluitingsdatum... 
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Ja, volgens mij speelde hij al in December maar met wat foutjes.
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Ik ben van mening dat Pjotr´s CA MK1 V2 ook wel een plekje tussen de genomineerden verdient.
viewtopic.php?f=7&t=29248
viewtopic.php?f=7&t=29248
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Ik ben het hier helemaal mee eens, een pracht ontworpen product en subliem afgewerkt.pappaleo schreef:Ik nomineer Barry's ZBA versterker. Zijn prachtige opbouw geeft het apparaat toch wel meerwaarde.
Laatst gewijzigd door peterl op zo 14 feb 2021, 9:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Was niet klaar in 2020:ray5150 schreef:Ik ben van mening dat Pjotr´s CA MK1 V2 ook wel een plekje tussen de genomineerden verdient.
viewtopic.php?f=7&t=29248
viewtopic.php?f=7&t=29248&start=50#p1983065
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Nee, en de foto´s van de metingen aan het prototype dan ?
Da´s toch heel duidelijk een opgebouwd en in bedrijf zijnde exemplaar.
Da´s toch heel duidelijk een opgebouwd en in bedrijf zijnde exemplaar.
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Weten mensen wel dat ze kunnen stemmen of zijn er maar 22 actieve leden? 
Re: Versterker van het jaar 2020 - nominaties
Ik denk dat het gespecialiseerd is in luidsprekers en audio bouw, waardoor er minder leden per categorie overblijven, maar ik wist het ook niet hoor tot Barry me mailde.
