Pagina 1 van 1

bedankt!

Geplaatst: vr 11 dec 2020, 21:03
door jochemb
Hallo, bedankt dat ik lid ben gemaakt van dit forum!
Ik ben Jochem uit arnhem (1960), altijd gefascineerd door luidsprekers.
Nu had ik vrienden die mij konden helpen met zelfbouw, naar nu niet meer, mijn sterke kant ligt bij houtbewerking, niet bij electronica,
en zeker niet bij berekeningen van acoustiek, of scheidingsfilters...
O:)

Re: bedankt!

Geplaatst: vr 11 dec 2020, 21:20
door Shadow
Welkom Jochem!

Re: bedankt!

Geplaatst: za 12 dec 2020, 0:20
door Henkjan
welkom Jochem!
bedankt dat je hij de club komt

Re: bedankt!

Geplaatst: za 12 dec 2020, 22:34
door markbakk
Welkom Jochem! Arnhem is gezegend met de fijnhouthandel, dus je woont in de goede stad. Ben je hobbyist of pro met houtbewerking?

Re: bedankt!

Geplaatst: wo 16 dec 2020, 8:46
door Douwe84
Welkom!

Re: bedankt!

Geplaatst: zo 20 dec 2020, 16:04
door jochemb
Sorry, beetje late reactie van mij, dank voor het welkomheten!
Markbakk, ja de Arnemse Fijnhout, ik kwam daar al lang om hout te kopen voor gitaarbouw, voor speakers denk ik dat je eerder op de fineer-afdeling komt.Ik was timmerman in de bouw, later heb ik een klussenbedrijf gehad, (eenmanszaak). Nu niet meer vanwege gezondheidsredenen.
Ik kwam hier terecht voor de bouw van D appolito speakers, me veel mengen in discussies zal er niet bij zijn, ik heb geen kennis van al wat hier rond gaat.
Ik had een vriend die geluidstechnicus was, die was altijd zo teleurgesteld bij zijn uitleg over geluidsgolven, na de derde zin kon ik hem al niet meer volgen, grappig vond ik, hij niet zo..