bedankt!

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
jochemb
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 11 dec 2020, 20:43

bedankt!

Bericht door jochemb »

Hallo, bedankt dat ik lid ben gemaakt van dit forum!
Ik ben Jochem uit arnhem (1960), altijd gefascineerd door luidsprekers.
Nu had ik vrienden die mij konden helpen met zelfbouw, naar nu niet meer, mijn sterke kant ligt bij houtbewerking, niet bij electronica,
en zeker niet bij berekeningen van acoustiek, of scheidingsfilters...
O:)
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: bedankt!

Bericht door Shadow »

Welkom Jochem!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: bedankt!

Bericht door Henkjan »

welkom Jochem!
bedankt dat je hij de club komt
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: bedankt!

Bericht door markbakk »

Welkom Jochem! Arnhem is gezegend met de fijnhouthandel, dus je woont in de goede stad. Ben je hobbyist of pro met houtbewerking?
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: bedankt!

Bericht door Douwe84 »

Welkom!
jochemb
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 11 dec 2020, 20:43

Re: bedankt!

Bericht door jochemb »

Sorry, beetje late reactie van mij, dank voor het welkomheten!
Markbakk, ja de Arnemse Fijnhout, ik kwam daar al lang om hout te kopen voor gitaarbouw, voor speakers denk ik dat je eerder op de fineer-afdeling komt.Ik was timmerman in de bouw, later heb ik een klussenbedrijf gehad, (eenmanszaak). Nu niet meer vanwege gezondheidsredenen.
Ik kwam hier terecht voor de bouw van D appolito speakers, me veel mengen in discussies zal er niet bij zijn, ik heb geen kennis van al wat hier rond gaat.
Ik had een vriend die geluidstechnicus was, die was altijd zo teleurgesteld bij zijn uitleg over geluidsgolven, na de derde zin kon ik hem al niet meer volgen, grappig vond ik, hij niet zo..
Plaats reactie