Pagina 1 van 3

Af en toe niet te bereiken

Geplaatst: zo 21 nov 2004, 13:23
door SARK
De site www.zelfbouwaudio.nl en het forum zijn (vandaag) af en toe niet te bereiken, andere sites wel.
Ben ik de enige die hier last van heeft :?:

Geplaatst: zo 21 nov 2004, 13:30
door weidok
Ik merk er hier niks van

Geplaatst: zo 21 nov 2004, 13:34
door SARK
Hmmm, een storing op een site is toch niet regio gebonden?
Het duurt overigens maar 5 minuten en dan is de site weer te benaderen, 5 minuten kunnen lang duren :D

Geplaatst: zo 21 nov 2004, 13:39
door Leeuwarden
Overkomt mij zo nu en dan ook wel eens...

Geplaatst: zo 21 nov 2004, 14:39
door SARK
Leeuwarden schreef:
Overkomt mij zo nu en dan ook wel eens...
Maar specifiek vandaag of vaker :?:

Geplaatst: zo 21 nov 2004, 14:57
door sietse
Is mij vandaag ook gebeurd om ca 13.30 uur.
Gebeurd wel vaker dat als ik iets zit te schrijven het opeens plat gaat.

Sietse

Geplaatst: zo 21 nov 2004, 14:57
door Leeuwarden
Nou vandaag gaar het goed, maar soms lukt het ook niet.

Geplaatst: vr 03 dec 2004, 21:13
door jeroen_d
Gaat toch vrij vaak fout. En als ik dan hififorum of audiofreaks probeer gaat het wel meteen goed. Ben bang dat de verbinding toch af en toe overbelast is. Ietsje groter dimensioneren graag. En als het dat niet is, snellere server graag.

Groetjes, Jeroen

P.S. nu gaat het trouwens heel goed en snel

Geplaatst: vr 03 dec 2004, 21:30
door Henkjan
we hebben al een tijdje last van slechte bereikbarheid, en de host doet er zo te merken niets aan :(

Geplaatst: vr 03 dec 2004, 23:27
door Edo
Heb je ze dit geschreven en gevraagt om een oplossing? Toevallig zit ik bij dezelfde host, maar op een andere server en lig er dan ook (bijna) nooit uit.
Misschien een idee om dit eens bij ze aan te kaarten bij ze.

Geplaatst: za 04 dec 2004, 20:06
door Henkjan
de vorige keer toen het probleem echt dramatische vormen aannam heeft Robert het gemeld, toen erkende men dat er een probleem met een server was en dat ze dit aan het oplossen waren. na ~een week was het idd beter. misschien maar weer opnieuw aan de bel trekken

Geplaatst: ma 20 dec 2004, 22:20
door DIY_Freak
Vandaag weer plat rond 21.00u

Geplaatst: ma 20 dec 2004, 22:27
door SARK
DIY_Freak schreef:
Vandaag weer plat rond 21.00u
Dito :!:

Geplaatst: ma 20 dec 2004, 23:32
door robert
DIY_Freak schreef:
Vandaag weer plat rond 21.00u
Jep, ik had er ook last van. Op een gegeven moment was de sql-server niet te bereiken en een volgend moment kreeg ik überhaupt geen verbinding.

Heb nog wat aanpassingen gemaakt (een bestandje kon niet gevonden worden, zie het icoontje wanneer je de site toevoegt aan je favorieten) en hoop dat het nu beter gaat..

Geplaatst: di 21 dec 2004, 10:01
door Henkjan
[quote="robert.... zie het icoontje wanneer je de site toevoegt aan je favorieten) en hoop dat het nu beter gaat..[/quote]dat icoontje zie ik niet, gewoon de e

Geplaatst: di 21 dec 2004, 10:14
door robert
Henkjan schreef:
robert schreef:
.... zie het icoontje wanneer je de site toevoegt aan je favorieten) en hoop dat het nu beter gaat..
dat icoontje zie ik niet, gewoon de e
Bij Mozilla zie ik in de adresregel al het icoontje, bij IE zie ik het daar ook niet staan. Maar wel wanneer ik de site of het forum als favoriet toevoeg (het icoontje staat dan in het lijstje favorieten, nog steeds niet in de adresregel).

Geplaatst: di 21 dec 2004, 10:26
door Henkjan
hier ook niet in de fav lijst, maar mischien heeft dat met wat instellingen te maken. zal vanavond thuis eens in Opera proberen

Geplaatst: di 21 dec 2004, 19:34
door Pjotr
Prachtig icoontje Robert, zou het alleen hetzelfde donker bruin-rood maken als de forum layout i.p.v. dat treurige zwart. Geeft dan beter de forumsfeer weer.

Blijft overigens een beetje halen en brengen met de bereikbaarheid.

Kan het overigens zijn dat onlangs "http://forum.zelfbouwaudio.nl/" gekaapt was bij de name server? Kreeg op eens een heel andere (reclame)site te zien maar dat is nu weer opgelost.

Geplaatst: wo 22 dec 2004, 0:20
door robert
Pjotr schreef:
Prachtig icoontje Robert, zou het alleen hetzelfde donker bruin-rood maken als de forum layout i.p.v. dat treurige zwart. Geeft dan beter de forumsfeer weer.

Blijft overigens een beetje halen en brengen met de bereikbaarheid.

Kan het overigens zijn dat onlangs "http://forum.zelfbouwaudio.nl/" gekaapt was bij de name server? Kreeg op eens een heel andere (reclame)site te zien maar dat is nu weer opgelost.
Zoiets?

De naam gekaapt ja? :shock:
Voor een reclame site kan ik het me wel voorstellen: over oktober en november hebben er gemiddeld 3600 verschillende pc's per maand verbinding gemaakt! Dat zijn een heleboel bezoekers... 8)

Geplaatst: wo 22 dec 2004, 9:10
door Pjotr
Prachtig Robert =D> ;)

Heb hem nu ook op de favorietenwerkbalk staan in Mozilla.

Geplaatst: wo 22 dec 2004, 20:10
door SARK
20:03 uur
Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database
Ik heb deze melding ook vanmorgen vroeg gehad, ben ik de enige die deze melding krijgt ... of :?:

Geplaatst: do 23 dec 2004, 14:48
door robert
SARK schreef:
20:03 uur
Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database
Ik heb deze melding ook vanmorgen vroeg gehad, ben ik de enige die deze melding krijgt ... of :?:
Nee, niet de enige: ik krijg hem in ieder geval ook. Zonet heb ik de provider een emailtje gestuurd met de vraag of ze er naar kunnen kijken.

Wanneer ik wat hoor, laat ik het hier weten...

Het is in ieder geval irritant. Heb het nu al meerdere malen meegemaakt dat ik iets wilde posten, maar dat toen de server eruit lag. Enige oplossing: minuutje wachten en nogmaals op 'OK' klikken, totdat je erdoor komt. En hopen dat de time-out je niet inmiddels heeft uitgelogd :)

Geplaatst: do 23 dec 2004, 14:50
door robert
Pjotr schreef:
Prachtig Robert =D> ;)

Heb hem nu ook op de favorietenwerkbalk staan in Mozilla.
Overigens komt het ZA uit het logo van de website. Deze heeft Edo gemaakt. (om niet met alle lof te strijken.. ;))

Geplaatst: do 23 dec 2004, 15:14
door robert
robert schreef:
Wanneer ik wat hoor, laat ik het hier weten...
Hier het antwoord van de provider:
Beste Robert,

Dit zal spoedig opgelost worden door de komst van een nieuwe server.

Mvg,
Ken De Volder
Binnenkort dus geen problemen meer. :D
Wanneer dat dan is... :shock:

Geplaatst: do 23 dec 2004, 16:37
door SARK
Ik hoop dat er een goeie back-up is gemaakt :D