Af en toe niet te bereiken

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Af en toe niet te bereiken

Bericht door SARK »

De site www.zelfbouwaudio.nl en het forum zijn (vandaag) af en toe niet te bereiken, andere sites wel.
Ben ik de enige die hier last van heeft :?:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Ik merk er hier niks van
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

Hmmm, een storing op een site is toch niet regio gebonden?
Het duurt overigens maar 5 minuten en dan is de site weer te benaderen, 5 minuten kunnen lang duren :D
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

Overkomt mij zo nu en dan ook wel eens...
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

Leeuwarden schreef:
Overkomt mij zo nu en dan ook wel eens...
Maar specifiek vandaag of vaker :?:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Is mij vandaag ook gebeurd om ca 13.30 uur.
Gebeurd wel vaker dat als ik iets zit te schrijven het opeens plat gaat.

Sietse
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

Nou vandaag gaar het goed, maar soms lukt het ook niet.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Gaat toch vrij vaak fout. En als ik dan hififorum of audiofreaks probeer gaat het wel meteen goed. Ben bang dat de verbinding toch af en toe overbelast is. Ietsje groter dimensioneren graag. En als het dat niet is, snellere server graag.

Groetjes, Jeroen

P.S. nu gaat het trouwens heel goed en snel
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

we hebben al een tijdje last van slechte bereikbarheid, en de host doet er zo te merken niets aan :(
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Heb je ze dit geschreven en gevraagt om een oplossing? Toevallig zit ik bij dezelfde host, maar op een andere server en lig er dan ook (bijna) nooit uit.
Misschien een idee om dit eens bij ze aan te kaarten bij ze.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

de vorige keer toen het probleem echt dramatische vormen aannam heeft Robert het gemeld, toen erkende men dat er een probleem met een server was en dat ze dit aan het oplossen waren. na ~een week was het idd beter. misschien maar weer opnieuw aan de bel trekken
Gebruikersavatar
DIY_Freak
Berichten: 806
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:22
Locatie: Nuenen

Bericht door DIY_Freak »

Vandaag weer plat rond 21.00u
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

DIY_Freak schreef:
Vandaag weer plat rond 21.00u
Dito :!:
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door robert »

DIY_Freak schreef:
Vandaag weer plat rond 21.00u
Jep, ik had er ook last van. Op een gegeven moment was de sql-server niet te bereiken en een volgend moment kreeg ik überhaupt geen verbinding.

Heb nog wat aanpassingen gemaakt (een bestandje kon niet gevonden worden, zie het icoontje wanneer je de site toevoegt aan je favorieten) en hoop dat het nu beter gaat..
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

[quote="robert.... zie het icoontje wanneer je de site toevoegt aan je favorieten) en hoop dat het nu beter gaat..[/quote]dat icoontje zie ik niet, gewoon de e
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door robert »

Henkjan schreef:
robert schreef:
.... zie het icoontje wanneer je de site toevoegt aan je favorieten) en hoop dat het nu beter gaat..
dat icoontje zie ik niet, gewoon de e
Bij Mozilla zie ik in de adresregel al het icoontje, bij IE zie ik het daar ook niet staan. Maar wel wanneer ik de site of het forum als favoriet toevoeg (het icoontje staat dan in het lijstje favorieten, nog steeds niet in de adresregel).
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

hier ook niet in de fav lijst, maar mischien heeft dat met wat instellingen te maken. zal vanavond thuis eens in Opera proberen
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Prachtig icoontje Robert, zou het alleen hetzelfde donker bruin-rood maken als de forum layout i.p.v. dat treurige zwart. Geeft dan beter de forumsfeer weer.

Blijft overigens een beetje halen en brengen met de bereikbaarheid.

Kan het overigens zijn dat onlangs "http://forum.zelfbouwaudio.nl/" gekaapt was bij de name server? Kreeg op eens een heel andere (reclame)site te zien maar dat is nu weer opgelost.
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door robert »

Pjotr schreef:
Prachtig icoontje Robert, zou het alleen hetzelfde donker bruin-rood maken als de forum layout i.p.v. dat treurige zwart. Geeft dan beter de forumsfeer weer.

Blijft overigens een beetje halen en brengen met de bereikbaarheid.

Kan het overigens zijn dat onlangs "http://forum.zelfbouwaudio.nl/" gekaapt was bij de name server? Kreeg op eens een heel andere (reclame)site te zien maar dat is nu weer opgelost.
Zoiets?

De naam gekaapt ja? :shock:
Voor een reclame site kan ik het me wel voorstellen: over oktober en november hebben er gemiddeld 3600 verschillende pc's per maand verbinding gemaakt! Dat zijn een heleboel bezoekers... 8)
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Prachtig Robert =D> ;)

Heb hem nu ook op de favorietenwerkbalk staan in Mozilla.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

20:03 uur
Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database
Ik heb deze melding ook vanmorgen vroeg gehad, ben ik de enige die deze melding krijgt ... of :?:
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door robert »

SARK schreef:
20:03 uur
Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database
Ik heb deze melding ook vanmorgen vroeg gehad, ben ik de enige die deze melding krijgt ... of :?:
Nee, niet de enige: ik krijg hem in ieder geval ook. Zonet heb ik de provider een emailtje gestuurd met de vraag of ze er naar kunnen kijken.

Wanneer ik wat hoor, laat ik het hier weten...

Het is in ieder geval irritant. Heb het nu al meerdere malen meegemaakt dat ik iets wilde posten, maar dat toen de server eruit lag. Enige oplossing: minuutje wachten en nogmaals op 'OK' klikken, totdat je erdoor komt. En hopen dat de time-out je niet inmiddels heeft uitgelogd :)
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door robert »

Pjotr schreef:
Prachtig Robert =D> ;)

Heb hem nu ook op de favorietenwerkbalk staan in Mozilla.
Overigens komt het ZA uit het logo van de website. Deze heeft Edo gemaakt. (om niet met alle lof te strijken.. ;))
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door robert »

robert schreef:
Wanneer ik wat hoor, laat ik het hier weten...
Hier het antwoord van de provider:
Beste Robert,

Dit zal spoedig opgelost worden door de komst van een nieuwe server.

Mvg,
Ken De Volder
Binnenkort dus geen problemen meer. :D
Wanneer dat dan is... :shock:
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

Ik hoop dat er een goeie back-up is gemaakt :D
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”