Ben ik de enige die hier last van heeft
Af en toe niet te bereiken
Moderator: Beheerdersteam
Af en toe niet te bereiken
De site www.zelfbouwaudio.nl en het forum zijn (vandaag) af en toe niet te bereiken, andere sites wel.
Ben ik de enige die hier last van heeft
Ben ik de enige die hier last van heeft
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
-
robert
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 127
- Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Jep, ik had er ook last van. Op een gegeven moment was de sql-server niet te bereiken en een volgend moment kreeg ik überhaupt geen verbinding.DIY_Freak schreef:Vandaag weer plat rond 21.00u
Heb nog wat aanpassingen gemaakt (een bestandje kon niet gevonden worden, zie het icoontje wanneer je de site toevoegt aan je favorieten) en hoop dat het nu beter gaat..
-
robert
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 127
- Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Bij Mozilla zie ik in de adresregel al het icoontje, bij IE zie ik het daar ook niet staan. Maar wel wanneer ik de site of het forum als favoriet toevoeg (het icoontje staat dan in het lijstje favorieten, nog steeds niet in de adresregel).Henkjan schreef:dat icoontje zie ik niet, gewoon de erobert schreef:.... zie het icoontje wanneer je de site toevoegt aan je favorieten) en hoop dat het nu beter gaat..
Prachtig icoontje Robert, zou het alleen hetzelfde donker bruin-rood maken als de forum layout i.p.v. dat treurige zwart. Geeft dan beter de forumsfeer weer.
Blijft overigens een beetje halen en brengen met de bereikbaarheid.
Kan het overigens zijn dat onlangs "http://forum.zelfbouwaudio.nl/" gekaapt was bij de name server? Kreeg op eens een heel andere (reclame)site te zien maar dat is nu weer opgelost.
Blijft overigens een beetje halen en brengen met de bereikbaarheid.
Kan het overigens zijn dat onlangs "http://forum.zelfbouwaudio.nl/" gekaapt was bij de name server? Kreeg op eens een heel andere (reclame)site te zien maar dat is nu weer opgelost.
-
robert
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 127
- Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Zoiets?Pjotr schreef:Prachtig icoontje Robert, zou het alleen hetzelfde donker bruin-rood maken als de forum layout i.p.v. dat treurige zwart. Geeft dan beter de forumsfeer weer.
Blijft overigens een beetje halen en brengen met de bereikbaarheid.
Kan het overigens zijn dat onlangs "http://forum.zelfbouwaudio.nl/" gekaapt was bij de name server? Kreeg op eens een heel andere (reclame)site te zien maar dat is nu weer opgelost.
De naam gekaapt ja?
Voor een reclame site kan ik het me wel voorstellen: over oktober en november hebben er gemiddeld 3600 verschillende pc's per maand verbinding gemaakt! Dat zijn een heleboel bezoekers...
20:03 uur

Ik heb deze melding ook vanmorgen vroeg gehad, ben ik de enige die deze melding krijgt ... ofWarning: mysql_connect(): Too many connections in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
-
robert
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 127
- Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Nee, niet de enige: ik krijg hem in ieder geval ook. Zonet heb ik de provider een emailtje gestuurd met de vraag of ze er naar kunnen kijken.SARK schreef:20:03 uur
Ik heb deze melding ook vanmorgen vroeg gehad, ben ik de enige die deze melding krijgt ... ofWarning: mysql_connect(): Too many connections in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lelievel/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Wanneer ik wat hoor, laat ik het hier weten...
Het is in ieder geval irritant. Heb het nu al meerdere malen meegemaakt dat ik iets wilde posten, maar dat toen de server eruit lag. Enige oplossing: minuutje wachten en nogmaals op 'OK' klikken, totdat je erdoor komt. En hopen dat de time-out je niet inmiddels heeft uitgelogd
