Tablet in auto, zonder radio te gebruiken
Moderator: Beheerdersteam
-
jwjwjw1990
- Berichten: 2
- Lid geworden op: wo 25 nov 2020, 15:01
Tablet in auto, zonder radio te gebruiken
Ik heb de materialen om een tablet in mijn dashboard te plaatsen, op de plaats waar de radio nu zit. De tablet is makkelijk verwijderbaar. Mijn plan is om de tablet allround te benutten: Muziek, navigatie, achteruitkijk-camera. Ik zoek alleen nog een oplossing om zonder een auto-radio de audio van de tablet te kunnen afspelen op de speakers. Heeft er iemand ervaring met zoiets?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Tablet in auto, zonder radio te gebruiken
hoi jw, welkom
je moet dan de audio uit van de tablet nar een versterker zien te krijgen
wat heb je al aan install in je auto?
wil je alleen fronts, of ook nog achter en een sub?
je moet dan de audio uit van de tablet nar een versterker zien te krijgen
wat heb je al aan install in je auto?
wil je alleen fronts, of ook nog achter en een sub?
-
jwjwjw1990
- Berichten: 2
- Lid geworden op: wo 25 nov 2020, 15:01
Re: Tablet in auto, zonder radio te gebruiken
Ik bedacht me trouwens ook nog de optie voor DAB+, maar dat zal het misschien iets te complex maken.
Ik heb een JBL GTO 504 versterker geplaatst voor de sub, maar de front en rear speakers zijn nog aangesloten via de kabelboom. Sub had een aparte aansluiting achterop de radio. In principe heb ik nog wel wat aansluitingen over om alle speakers op de versterker aan te sluiten, maar kan het zo simpel zijn?
Ik heb een JBL GTO 504 versterker geplaatst voor de sub, maar de front en rear speakers zijn nog aangesloten via de kabelboom. Sub had een aparte aansluiting achterop de radio. In principe heb ik nog wel wat aansluitingen over om alle speakers op de versterker aan te sluiten, maar kan het zo simpel zijn?
Re: Tablet in auto, zonder radio te gebruiken
Als er geen versterker tussen zit wordt het al wat lastiger...het signaal uit je tablet moet dan eerst naar een versterker.
