Nieuw hier :)

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
rschpbwr
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 15 nov 2020, 22:54
Locatie: Heerhugowaard

Nieuw hier :)

Bericht door rschpbwr »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Roy, 33 jaar en kom uit Heerhugowaard.
Ik loop al jaren met het idee om een buizenversterker te kopen of te bouwen.
Heb echter totaal geen ervaring met het bouwen hiervan.
Was toevallig aan het zoeken naar de ervaring van "Chinese" zelfbouw pakketten en kwam daarmee op dit forum terecht.

Ben niet geheel onervaren met elektronica en audioapparatuur.
Heb zelf de buizenversterker van m'n jukebox gereviseerd, maar heb ook al eens platenspelers en luidsprekers nieuw leven ingeblazen.
Zoek altijd wel naar nieuwe projectjes, vandaar nu het idee om zelf een buizenversterker te bouwen.

Mijn oog was gevallen op een EL84 versterker print (met of zonder onderdelen).
Nu heb ik daar al een topic over gevonden, maar andere tips zijn natuurlijk ook welkom.

Groet, Roy
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Nieuw hier :)

Bericht door Henkjan »

hallo Roy, welkom hier
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuw hier :)

Bericht door Shadow »

Welkom Roy!
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Nieuw hier :)

Bericht door Douwe84 »

Welkom!
Plaats reactie