zie hier achtergrond viewtopic.php?f=3&t=29090 van dit project Ik zou wel wat input kunnen gebruiken wat betreft klankbeeld. en mogelijk verschil in filtering. mocht iemand het leuk vinden om eens langs te wippen voor een aantal koppen koffie of biertjes
Ik dacht zelf aan een max van 1 a 2 personen, met wissel kwar sweetspot, mijn kamer en bank is niet giga groot). gezien corona. en ik zal gastheer zijn
Ik zou graag de volgende 3 testjes doen, die ik zal voor programmeren in de DSP.
1. Baffle Step compensatie + 12db filters.
2. Geen baffle step compensatie (op een manier dat de curve toch bijna het zelfde is +- )
3. 1 Order 6dB per octave filters.
Wie zin heeft laat een berichtje achter ! Ik woon overigens in Den Haag ! zal vast code rood of pimpel paars zijn maar ik kom helaas niet veel buiten. Ik houd van aan klooien thuis
Ik hoop dat de normale luisterdagen weer snel mogen
BTW als men het leuk vind kan ik de grote planars en ribbons ook voor bereiden, zodat deze ook beluisterd kunnen worden. momenteel staan ze te staan.
groetjes Joppe
