Yamaha cx-1000 verliest ingangsignaal
Moderator: Beheerdersteam
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Yamaha cx-1000 verliest ingangsignaal
De spelende bron (cd, tuner....) hapert, muziek komt dan wel en dan niet door. Dus deze versterker moet ergens binnen voor reparatie. Weet iemand een goed adresje waar ze zo'n vintage spullen repareren?
- douwebakker
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: Yamaha cx-1000 verliest ingangsignaal
Ik heb ze in het verleden wel gerepareerd. Het lijkt er op de het in de voeding voor de opamps misgaat. Slechte contacten.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Yamaha cx-1000 verliest ingangsignaal
Maar ik ga die niet openschroeven , die zit tot de nok vol met prints.
Ik denk dat ik hier eens ga horen: http://audio-vintage.be
Is min of meer in de buurt.
Ik denk dat ik hier eens ga horen: http://audio-vintage.be
Is min of meer in de buurt.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Yamaha cx-1000 verliest ingangsignaal
De man heeft geen tijd....Muug schreef:Maar ik ga die niet openschroeven , die zit tot de nok vol met prints.
Ik denk dat ik hier eens ga horen: http://audio-vintage.be
Is min of meer in de buurt.
Hier nu eens proberen: https://vintageaudiorepair.be/
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Yamaha cx-1000 verliest ingangsignaal
ehm...douwe... je hebt toevallig geen tekeningetje?douwebakker schreef:Ik heb ze in het verleden wel gerepareerd. Het lijkt er op de het in de voeding voor de opamps misgaat. Slechte contacten.
- douwebakker
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Yamaha cx-1000 verliest ingangsignaal
Versterker binnen gebracht bij Vintage Audio Repair. Een hobbyist in Kortrijk die wegens succes van zijn hobby een bijberoep gemaakt heeft. Er stond in zijn gang een pak gerepareerd materiaal en nog een berg te repareren gerief. Dat komt wel goed.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Yamaha cx-1000 verliest ingangsignaal
Wel, het duurde toch twee lange maanden eer ik hem terug had. Spanningsregelaar van de drukknoppen had het begeven.
