Pagina 1 van 1
Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!
Geplaatst: za 22 aug 2020, 20:21
door Roel3
Mijn vrouw moest perse een groot, oud en vooral Perzisch tapijt hebben. Ik ben de rotste niet......
4 bij 3 en lekker dik. Een lust voor het oor(en oog)
Mega-kleed veroorzaakt en dito geluidsbeeld met zijdenzacht hoog.
Was al blij naar nu is het af......
Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!
Geplaatst: za 22 aug 2020, 20:25
door Shadow
Mooi
Maar zou je de banken niet tegenover de speakers zetten ipv ertussen en ernaast?
Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!
Geplaatst: za 22 aug 2020, 20:29
door Leeuwarden
Inclusief ‘His Masters Voice''. Leuk!
Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!
Geplaatst: za 22 aug 2020, 20:36
door ds23man
Heerlijk, weer eens een Hans Nootdorp opstelling.

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!
Geplaatst: za 22 aug 2020, 20:45
door Pjotr
Ja, lekker eigenwijs

Mooi kleed trouwens

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!
Geplaatst: za 22 aug 2020, 20:55
door Roel3
Deze polderopstelling werkt goed in mijn huwelijk;-)) Hoog en midden hebben een vrije afstraling getuige het geluidsbeeld. Het laag wordt niet belemmerd door de plaatsing.
Voor een serieuze luistersessie, de bank is zo verschoven....mij vrouw sjouwt mee!
Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!
Geplaatst: za 22 aug 2020, 20:57
door pappaleo
ds23man schreef:Heerlijk, weer eens een Hans Nootdorp opstelling.


Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!
Geplaatst: za 22 aug 2020, 20:57
door Shadow
Roel3 schreef:Deze polderopstelling werkt goed in mijn huwelijk;-)) Hoog en midden hebben een vrije afstraling getuige het geluidsbeeld. Het laag wordt niet belemmerd door de plaatsing.
Voor een serieuze luistersessie, de bank is zo verschoven....mij vrouw sjouwt mee!
Mooi toch

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!
Geplaatst: zo 23 aug 2020, 13:08
door jeroen_d
Geinig bericht! Ze staan er mooi bij. Die gordijnen erachter doen het ook goed voor verstrooiing van de backwave dat zal een mooi diep geluidsbeeld leveren.
Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!
Geplaatst: zo 23 aug 2020, 13:34
door Pjotr
Maar of dat nou weer goed combineert met de harde reflectie van het glas van het raam?

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!
Geplaatst: zo 23 aug 2020, 13:41
door hannesie
Dan doe je toch gewoon de gordijnen een beetje dicht, je kunt het dan best wat trimmen.
Leo heeft hier pas ook mee kunnen maken wat er gebeurt als je een kleed over de grote platte TV gooit, zal zeker hier ook kunnen.
Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!
Geplaatst: zo 23 aug 2020, 16:03
door jeroen_d
Pjotr schreef:Maar of dat nou weer goed combineert met de harde reflectie van het glas van het raam?

Klopt op zich, ervan uitgaande dat je de backwave zoveel mogelijk wilt dempen. Maar dat hoeft helemaal niet, integendeel. Zolang je maar niet een versterkende reflectie vanuit de hoeken krijgt gaat het goed.
Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!
Geplaatst: zo 23 aug 2020, 17:53
door richard
Pjotr schreef:Maar of dat nou weer goed combineert met de harde reflectie van het glas van het raam?

Ik kan me niet voorstellen dat een raam harder reflecteert dan een muur. Dan is een gordijn toch al een aardig verstrooiend element?
Een boekenkast zou beter zijn; maar dan wordt het wel heel donker in de kamer.
Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!
Geplaatst: zo 23 aug 2020, 19:25
door erik1977
Super! Het kan dus nog steeds beter, kan het me bijna niet voorstellen.
