Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Roel3
Berichten: 10
Lid geworden op: za 03 feb 2018, 17:55

Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Bericht door Roel3 »

Mijn vrouw moest perse een groot, oud en vooral Perzisch tapijt hebben. Ik ben de rotste niet...... :lol:
4 bij 3 en lekker dik. Een lust voor het oor(en oog)
Mega-kleed veroorzaakt en dito geluidsbeeld met zijdenzacht hoog.
Was al blij naar nu is het af......
Bijlagen
20200822_163414.jpg
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Bericht door Shadow »

Mooi :goedzo:
Maar zou je de banken niet tegenover de speakers zetten ipv ertussen en ernaast?
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Bericht door Leeuwarden »

Inclusief ‘His Masters Voice''. Leuk!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Bericht door ds23man »

Heerlijk, weer eens een Hans Nootdorp opstelling. :lol:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Bericht door Pjotr »

Ja, lekker eigenwijs :lol: Mooi kleed trouwens :sure:
Roel3
Berichten: 10
Lid geworden op: za 03 feb 2018, 17:55

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Bericht door Roel3 »

Deze polderopstelling werkt goed in mijn huwelijk;-)) Hoog en midden hebben een vrije afstraling getuige het geluidsbeeld. Het laag wordt niet belemmerd door de plaatsing.
Voor een serieuze luistersessie, de bank is zo verschoven....mij vrouw sjouwt mee!
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Bericht door pappaleo »

ds23man schreef:
Heerlijk, weer eens een Hans Nootdorp opstelling. :lol:
:rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Bericht door Shadow »

Roel3 schreef:
Deze polderopstelling werkt goed in mijn huwelijk;-)) Hoog en midden hebben een vrije afstraling getuige het geluidsbeeld. Het laag wordt niet belemmerd door de plaatsing.
Voor een serieuze luistersessie, de bank is zo verschoven....mij vrouw sjouwt mee!
Mooi toch :goedzo:
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Bericht door jeroen_d »

Geinig bericht! Ze staan er mooi bij. Die gordijnen erachter doen het ook goed voor verstrooiing van de backwave dat zal een mooi diep geluidsbeeld leveren.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Bericht door Pjotr »

Maar of dat nou weer goed combineert met de harde reflectie van het glas van het raam? :relax:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Bericht door hannesie »

Dan doe je toch gewoon de gordijnen een beetje dicht, je kunt het dan best wat trimmen.

Leo heeft hier pas ook mee kunnen maken wat er gebeurt als je een kleed over de grote platte TV gooit, zal zeker hier ook kunnen.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Bericht door jeroen_d »

Pjotr schreef:
Maar of dat nou weer goed combineert met de harde reflectie van het glas van het raam? :relax:
Klopt op zich, ervan uitgaande dat je de backwave zoveel mogelijk wilt dempen. Maar dat hoeft helemaal niet, integendeel. Zolang je maar niet een versterkende reflectie vanuit de hoeken krijgt gaat het goed.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Bericht door richard »

Pjotr schreef:
Maar of dat nou weer goed combineert met de harde reflectie van het glas van het raam? :relax:
Ik kan me niet voorstellen dat een raam harder reflecteert dan een muur. Dan is een gordijn toch al een aardig verstrooiend element?

Een boekenkast zou beter zijn; maar dan wordt het wel heel donker in de kamer.
erik1977
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 25 mei 2015, 9:05

Re: Daudio C1 en oude Perz...een hemelse combi!

Bericht door erik1977 »

Super! Het kan dus nog steeds beter, kan het me bijna niet voorstellen. :kwijl:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”