voetjes van een versterker

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Vrolijke noot
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
Locatie: Noordwijkerhout

voetjes van een versterker

Bericht door Vrolijke noot »

goedemorgen heren

vraagje
zijn de voetjes onder een versterker nodig voor koeling ofzo
punt is ik ben aan het kijken voor een tv/audiomeubel alleen het gedeelte waar de versterkers komen is 18 cm hoog
de versterkers zijn 16 cm en de voetjes 2 cm
als ik de voetjes kan verwijderen krijg ik 4 cm ruimte voor warmte afvoer, tis krap maar zou moeten kunnen
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: voetjes van een versterker

Bericht door dre »

In principe zit er aan de onderzijde toch ook een opening om een luchtstroom te creëren?
Vrolijke noot
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
Locatie: Noordwijkerhout

Re: voetjes van een versterker

Bericht door Vrolijke noot »

dre schreef:
In principe zit er aan de onderzijde toch ook een opening om een luchtstroom te creëren?
ja klopt (net gekeken)
ook zag ik dat de bodem niet vlak is ,er lopen 2 "banen" in die het gewicht zekers niet kunnen dragen (20 kg)
dan moet ik zelf een meubel fabriceren waar ik geen zin in heb :roll:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: voetjes van een versterker

Bericht door Shadow »

Ik heb ooit es bijna een Herman Karton versterker gefrituurd door hem in een te nauw kastje te plaatsen - niet doen, het gaat echt sneller stuk!
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: voetjes van een versterker

Bericht door satefan »

Shadow schreef:
Ik heb ooit es bijna een Herman Karton versterker gefrituurd door hem in een te nauw kastje te plaatsen - niet doen, het gaat echt sneller stuk!
Laatst bij n bekende ook zn stereo-meubel opnieuw ingericht. Hij had zn dikke eind-trap ook precies tussen twee plankjes staan. Nog geen cm er tussen. Hij vond t zo mooi passen. Nu staat ie boven op t meubel lekker vrij te ademen.
Vrolijke noot
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
Locatie: Noordwijkerhout

Re: voetjes van een versterker

Bericht door Vrolijke noot »

dank voor de antwoorden
het gaat em dus niet worden
als ik eerdaags een momentje heb zal ik gaan kijken voor eiken schaaldelen
Plaats reactie