goedemorgen heren
vraagje
zijn de voetjes onder een versterker nodig voor koeling ofzo
punt is ik ben aan het kijken voor een tv/audiomeubel alleen het gedeelte waar de versterkers komen is 18 cm hoog
de versterkers zijn 16 cm en de voetjes 2 cm
als ik de voetjes kan verwijderen krijg ik 4 cm ruimte voor warmte afvoer, tis krap maar zou moeten kunnen
voetjes van een versterker
Moderator: Beheerdersteam
-
Vrolijke noot
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
- Locatie: Noordwijkerhout
Re: voetjes van een versterker
In principe zit er aan de onderzijde toch ook een opening om een luchtstroom te creëren?
-
Vrolijke noot
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
- Locatie: Noordwijkerhout
Re: voetjes van een versterker
ja klopt (net gekeken)dre schreef:In principe zit er aan de onderzijde toch ook een opening om een luchtstroom te creëren?
ook zag ik dat de bodem niet vlak is ,er lopen 2 "banen" in die het gewicht zekers niet kunnen dragen (20 kg)
dan moet ik zelf een meubel fabriceren waar ik geen zin in heb
Re: voetjes van een versterker
Ik heb ooit es bijna een Herman Karton versterker gefrituurd door hem in een te nauw kastje te plaatsen - niet doen, het gaat echt sneller stuk!
Re: voetjes van een versterker
Laatst bij n bekende ook zn stereo-meubel opnieuw ingericht. Hij had zn dikke eind-trap ook precies tussen twee plankjes staan. Nog geen cm er tussen. Hij vond t zo mooi passen. Nu staat ie boven op t meubel lekker vrij te ademen.Shadow schreef:Ik heb ooit es bijna een Herman Karton versterker gefrituurd door hem in een te nauw kastje te plaatsen - niet doen, het gaat echt sneller stuk!
-
Vrolijke noot
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
- Locatie: Noordwijkerhout
Re: voetjes van een versterker
dank voor de antwoorden
het gaat em dus niet worden
als ik eerdaags een momentje heb zal ik gaan kijken voor eiken schaaldelen
het gaat em dus niet worden
als ik eerdaags een momentje heb zal ik gaan kijken voor eiken schaaldelen
