Hallo allemaal,
Ik heb een volkswagen polo 6n, wil e.e.a. verbinden (zie hieronder) maar heb nog niet genoeg kennis/ervaring om te weten hoe ik dat het beste kan doen. Vragen die ik heb:
1. Moet ik de subwoofer rechtstreeks op de auto accu aansluiten of kan dit ook vanaf de spanningsdraden die ook in de radio belanden?
2. Klopt het dat ik de spanningsdraden en RCA draden via een aparte route naar voren moet geleiden i.v.m. het veroorzaken van ruis?
Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt!
- radio: pioneer MVH-X580DAB (https://www.coolblue.nl/product/719517/ ... 80dab.html)
- Speakers: JBL club 4020 (https://www.bol.com/nl/p/jbl-club-4020- ... 079180865/)
- Subwoofer: JBL bassnano pro (https://www.bol.com/nl/p/jbl-basspro-na ... IfEALw_wcB)
Subwoofer installeren
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Subwoofer installeren
1: liever eigen draad, maar uiteraard wel met zekering
2 als t kan wel, is t lastig dan gewwon ff testen of t met jouw kabels goed gaat
2 als t kan wel, is t lastig dan gewwon ff testen of t met jouw kabels goed gaat
