Nieuwe drivers en ander nieuw spul!
Moderator: Beheerdersteam
Re: Nieuwe Scan-Speak drivers!
https://www.scan-speak.dk/datasheet/pdf ... 712000.pdf
Best wel goed lijkt mij, mooi koppeltje samen.
Re: Nieuwe Scan-Speak drivers!
Troel had hem ook al gespot: http://www.troelsgravesen.dk/ScanSpeak_D2104-712000.htm Prijzig dingetje wel. En zou ie echt beter presteren dan de Illuminators van net over de 100 euries?
Re: Nieuwe Scan-Speak drivers!
Ik heb er al weer wat bijgeplaatst......pappaleo schreef:Liggen ze al op je plank?
Re: Nieuwe Scan-Speak drivers!
Andere,ik ben geen echte Scan-Speak fan....
Seas W18EX001.....
Seas W18EX001.....
Re: Nieuwe Scan-Speak drivers!
Ga je maar van naast je schoenen lopendre schreef:Andere,ik ben geen echte Scan-Speak fan....
Seas W18EX001.....
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Nieuwe Scan-Speak drivers!
Ah, die van mcScumdre schreef:Andere,ik ben geen echte Scan-Speak fan....
Seas W18EX001.....
Ik dacht nog even na over die AT's maar die waren snel weg (en ook niet de goede, geloof ik).
Re: Nieuwe drivers en ander nieuw spul!
Deze kwam ik ook nog tegen: https://eastech.com/transducers
Re: Nieuwe Scan-Speak drivers!
Wat zijn de prijzen van deze units? Ik kan dat niet zo snel ontdekken op die links.Pjotr schreef:... Prijzig dingetje wel.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Nieuwe drivers en ander nieuw spul!
Dat is stevig. De Hiquphon waar ze mee worden vergeleken zijn dan iets voordeliger (als ze al te koop zijn).
