Nee, deze is niet van mijzelf. (mocht ik willen, ze kosten tegenwoordig meer dan nieuw toen.)
Ik kwam een leuke weblog tegen van een zeer uitgebreide restauratie (tot aan de knopjes en schroefjes toe, met veel foto's) van deze legendarische synthesizer :
https://jup8restoration.wordpress.com/2 ... blog-post/
Weblog Restauratie Roland Jupiter 8
Moderator: Beheerdersteam
Re: Weblog Restauratie Roland Jupiter 8
Leuk! Was destijds al legendarisch. Hij moet nu wel even de naam van zijn vriendinnetje veranderen
Heb je er zelf ook nog eentje?
