De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep )
Moderators: Barry2001 , Beheerdersteam
OpaBert
Berichten: 12683 Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀
Bericht
door OpaBert » za 09 mei 2020, 22:23
Laatst gewijzigd door
Henkjan op zo 10 mei 2020, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Consensus dat de titel in 't Nederlands beter is
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » za 09 mei 2020, 22:46
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » za 09 mei 2020, 23:57
Wat is er mis met het oud Hollandsche woord condensator ?
Kan daar niet goed tegen, twee talen door elkaar husselen.
democles
Berichten: 6144 Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam
Bericht
door democles » zo 10 mei 2020, 3:06
ray5150 schreef: Wat is er mis met het oud Hollandsche woord condensator ?
Kan daar niet goed tegen, twee talen door elkaar husselen.
Vind ik ook
Alleen is de NL taal zo onderontwikkeld op het net, dat je verplicht bent om alles in het Engels te doen ,wil je wat vinden.
OpaBert
Berichten: 12683 Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀
Bericht
door OpaBert » zo 10 mei 2020, 9:23
ray5150 schreef: Wat is er mis met het oud Hollandsche woord condensator ?
Kan daar niet goed tegen, twee talen door elkaar husselen.
Je hebt gelijk Ray , ik heb er ook een hekel aan , maar ik hussel alles door elkaar
Maar wat Demo aanhaalde klopt . Maar je wordt in deze hobby dood gegooid met Engelse woorden als Drivers Full Range Coaxial Simulation Software Headroom
En voor je er erg in hebt gebruik je ze ook
Bedankt Marp