de vouwen in de AMT zijn vrij diep om een lage resonantie te krijgen , maar te diep om netjes top 20khz te geraken
AMT ? tweeter
Moderator: Beheerdersteam
AMT ? tweeter
ik heb een snelle AMT tweeter gemaakt en deze in mijn minimontors gepropt
om te kijken of deze kwar SPL te gebruiken zijn met deze woofers, en deze simpele feriet magneten.
de vouwen in de AMT zijn vrij diep om een lage resonantie te krijgen , maar te diep om netjes top 20khz te geraken
volgende keer iets er tussen in 
de vouwen in de AMT zijn vrij diep om een lage resonantie te krijgen , maar te diep om netjes top 20khz te geraken
Re: AMT ? tweeter
Door mijn kleine bureau speakertjes klinkt het best heel acceptabel. Er zit wel een ruisje/heesheid in het midden-hoog. In de zachtere gedeeltes; maar dat kan ook iets in de opname zitten, die ken ik verder niet.
