Pagina 1 van 1

Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Geplaatst: za 02 mei 2020, 16:52
door OpaBert
Is dat ergens te koop ?
Ik heb er 2 nodig in stereo uitvoering :D

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Geplaatst: za 02 mei 2020, 16:53
door rjmulder

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Geplaatst: za 02 mei 2020, 17:01
door hardbats
Ik heb ze besteld op aliexpress
20200502_170056.jpg

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Geplaatst: za 02 mei 2020, 17:25
door OpaBert
:oops:
Die bedoel ik niet ik heb een 3,5 mm jack nodig , mijn fout :oops:
Wrum
De normale 3,5 mm jack chassisdeel heeft maar Een paar mm 1,5-2 mm schroefdraad Niet bedoeld voor 3 mm plaat
Ik kan wel wat soevereinen aan de binnenkant hoor, en geen haan die er na kraait .
Maar dacht misschien is het in deze uitvoering te verkrijgen :D
Toch bedankt voor de gedane moeite Bas en RJ :goeie:

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Geplaatst: za 02 mei 2020, 17:30
door hardbats
Wil je dat ik 2 adapters print voor je?

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Geplaatst: za 02 mei 2020, 17:48
door rjmulder

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Geplaatst: za 02 mei 2020, 18:55
door ray5150

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Geplaatst: za 02 mei 2020, 20:17
door OpaBert
:goeie:
Ja inderdaad Ray ik had liever 3.5 mm gehad.
Ik heb op m’n 2 monoblokken een extra Ingang zitten.
En wat ik wil is met de 3.5 /6.3 mm jack de ingang van een monoblok door lussen naar de ander
Die mooie ALPS potmeters zijn stereo dus dat moet gaan, dacht ik zo
Zodat ik met 1 knop beide versterkers regel ,Echter de tijd heeft dit idee van begin vorig jaar ingehaald
Ik heb nu een Yamaha WXC50 en een Velleman preamp er tussen Die hebben beide een volumeregeling.
Maar wil het toch maar afmaken :D
Is wel ff piekeren want het signaal moet heen en weer terug door dat stereo kabeltje
En het audio van de potmeter afschakelen :think:

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Geplaatst: za 02 mei 2020, 20:27
door Pjotr
Niet aan die 3,5mm prutpluggies beginnen Bert! Tenzij het niet anders kan en klein moet. Gewoon die 6,3mm nemen of XLR, Die laatste zijn er tot 7 pins. Kun je het zo ingewikkeld maken met heen en terug als je wilt :D

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Geplaatst: za 02 mei 2020, 22:16
door OpaBert
Pjotr schreef:
Niet aan die 3,5mm prutpluggies beginnen Bert! Tenzij het niet anders kan en klein moet. Gewoon die 6,3mm nemen of XLR, Die laatste zijn er tot 7 pins. Kun je het zo ingewikkeld maken met heen en terug als je wilt :D
Haha :lol: Ja inderdaad ik kan wel een 6.3 mm kwijt maar het moest hier komen in plaats van die onderste RCA

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Geplaatst: za 02 mei 2020, 23:34
door Pjotr
Eigenlijk zoek je dus zoiets:
Telelphone Jack.jpg

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Geplaatst: za 02 mei 2020, 23:46
door ray5150
Mooie versterker, Bert. :goedzo:
Wat Peter zegt, liever niet aan de 3.5 mm beginnen, is armoe.