Goed gereedschap is het halve werk?
Moderator: Beheerdersteam
Goed gereedschap is het halve werk?
Ik kreeg gisteren een filmpje te zien van/over een stuk gereedschap wat volgens mij best wel eens interessant kan zijn voor de semi pro werkers.
https://www.shapertools.com/en-us/?_ga= ... 1583097422
Is dan wel een ander ding als Festool.
https://www.shapertools.com/en-us/?_ga= ... 1583097422
Is dan wel een ander ding als Festool.
Re: Goed gereedschap is het halve werk?
Het was even wachten er op, maar geniaal dat ding
Zal wel wat kosten en of je er veel voor de speakerbouw aan hebt? D.w.z. tijd bespaart? Je moet er tenslotte eerst een tekening voor maken en inlezen. Zou je er ook frontjes mee kunnen graveren?
Re: Goed gereedschap is het halve werk?
De man die de dingen verkoopt, als ik het goed heb, zal dat best wel uitproberen, ik ben ook benieuwd wat het gaat kosten.
FF wat gesnuffeld.
FF wat gesnuffeld.
Re: Goed gereedschap is het halve werk?
Je weet best waar ik het over heb.
Maar dat de techniek dit al mee kan helpen je probleem op te lossen, echt een schitterende opzet, naar mijn idee.
Fluitend je werk doen, is altijd een hele goede manier om dan s' avonds weer thuis te komen.................

Maar dat de techniek dit al mee kan helpen je probleem op te lossen, echt een schitterende opzet, naar mijn idee.
Fluitend je werk doen, is altijd een hele goede manier om dan s' avonds weer thuis te komen.................
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Goed gereedschap is het halve werk?
Voor dat bedrag kan je heel vaak bij Kees op bezoek...
Re: Goed gereedschap is het halve werk?
Daar heb je wel gelijk in, maar het is ook voor de semi/ of de echte Pro meen ik ?
Misschien is het juist een leuke uitbreiding voor Kees, bij mij is er in ieder geval te weinig werk.

Misschien is het juist een leuke uitbreiding voor Kees, bij mij is er in ieder geval te weinig werk.
Re: Goed gereedschap is het halve werk?
In ieder geval een pro prijskaartje! Maar ziet er zeker heel mooi uit.
Re: Goed gereedschap is het halve werk?
Zal het eens navragen.
Re: Goed gereedschap is het halve werk?
En wie is onze Forum-Kees, ik vermoed dat hij wat voor me kan maken, zoals een BL12 of BL16 hoorn?anonamemouse schreef:Voor dat bedrag kan je heel vaak bij Kees op bezoek...
Ik hb wel een bovenfrees, en ik heb on-ronde speaker openingen gemaakt (voor verzinken speakerrand bijvoorbeeld, net uitgeschoten, 5 mm . tja. kan beter)
Ik heb wat mooi hout, gebruikt voor cello resp. piano bouw, zo dood als een pier, prachtig, op zoek naar een project.
Re: Goed gereedschap is het halve werk?
Da's audiomanics aka Techgraphix.nl aka FreesKeesalbertk schreef:En wie is onze Forum-Kees, ik vermoed dat hij wat voor me kan maken, zoals een BL12 of BL16 hoorn?anonamemouse schreef:Voor dat bedrag kan je heel vaak bij Kees op bezoek...
Ik hb wel een bovenfrees, en ik heb on-ronde speaker openingen gemaakt (voor verzinken speakerrand bijvoorbeeld, net uitgeschoten, 5 mm . tja. kan beter)
Ik heb wat mooi hout, gebruikt voor cello resp. piano bouw, zo dood als een pier, prachtig, op zoek naar een project.
Re: Goed gereedschap is het halve werk?
Ah, hij heeft ook een fase plug voor me gemaakt voor Lowthers.
[Ik heb overigens nog twee lange en twee korte (afgezaagde) schroeven voor een Lowther . . ]
Mooi zo.
[Ik heb overigens nog twee lange en twee korte (afgezaagde) schroeven voor een Lowther . . ]
Mooi zo.
