Pagina 1 van 1
Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: za 08 feb 2020, 16:04
door Henkjan
stemmen maar!
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: za 08 feb 2020, 16:10
door Henkjan
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: za 08 feb 2020, 16:11
door Leeuwarden
Ik mis de optie 'Gedeelde eerste plaats'
Hier valt niets kiezen: beide versterkers zijn grote klasse in hun eigen klasse...
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: za 08 feb 2020, 16:15
door Henkjan
keuzestresssss
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: za 08 feb 2020, 17:03
door Pjotr
Hoezo? Kost niks en de winnaar krijgt ook niks

Bovendien, ik wil ze allebei selecteren!
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: za 08 feb 2020, 17:40
door Henkjan
Leeuwarden schreef:Ik mis de optie 'Gedeelde eerste plaats'
Hier valt niets kiezen: beide versterkers zijn grote klasse in hun eigen klasse...
Pjotr schreef:
Hoezo? Kost niks en de winnaar krijgt ook niks

Bovendien, ik wil ze allebei selecteren!
stemmen jullie ff onder elkaar af

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: za 08 feb 2020, 18:11
door Leeuwarden
Nee, we zijn het al eens!
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: za 08 feb 2020, 20:29
door SSassen
Mijn, in samenwerking met Anne, ontwikkelde 6C33 eindversterker gemist?
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: za 08 feb 2020, 20:44
door Pjotr
SSassen schreef:Mijn, in samenwerking met Anne, ontwikkelde 6C33 eindversterker gemist?
Die moet nog rijpen hè

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: za 08 feb 2020, 22:33
door Shadow
Speelt die al dan? Of mogen we nu ook een koning lopende zaken kiezen?

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: za 08 feb 2020, 22:41
door SSassen
Die speelt al maanden, zie topic, zit alleen nog op twee plankjes!
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: za 08 feb 2020, 22:45
door Shadow
Ah, dit jaar afmaken en in een mooi jasje steken, kan ie mee voor 2020 nominaties

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: di 11 feb 2020, 15:59
door ds23man
Bump
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: vr 14 feb 2020, 21:21
door audiomanics
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: vr 14 feb 2020, 21:43
door ray5150
Gestemt !

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: za 15 feb 2020, 22:22
door Henkjan
Nog minder dan een dag om te stemmen
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: ma 17 feb 2020, 13:23
door douwebakker
Dan ga ik voor Piet
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: ma 17 feb 2020, 15:41
door Leeuwarden
Gelukkig! Dit jaar twee terechte winnaars!

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Geplaatst: ma 17 feb 2020, 16:36
door Henkjan
ja, erg close. als ik m'n leesbril niet op heb is t gelijk zullen we maar zeggen.
Van harte gefeliciteerd met de overwinning Kees, en ook proficiat voor Piet.