Pagina 1 van 1

Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: za 08 feb 2020, 16:04
door Henkjan
stemmen maar!

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: za 08 feb 2020, 16:10
door Henkjan
nominaties en links in: viewtopic.php?f=56&t=28118

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: za 08 feb 2020, 16:11
door Leeuwarden
Ik mis de optie 'Gedeelde eerste plaats'
Hier valt niets kiezen: beide versterkers zijn grote klasse in hun eigen klasse...

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: za 08 feb 2020, 16:15
door Henkjan
keuzestresssss

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: za 08 feb 2020, 17:03
door Pjotr
Henkjan schreef:
keuzestresssss
Hoezo? Kost niks en de winnaar krijgt ook niks :lol: Bovendien, ik wil ze allebei selecteren!

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: za 08 feb 2020, 17:40
door Henkjan
Leeuwarden schreef:
Ik mis de optie 'Gedeelde eerste plaats'
Hier valt niets kiezen: beide versterkers zijn grote klasse in hun eigen klasse...
Pjotr schreef:
Henkjan schreef:
keuzestresssss
Hoezo? Kost niks en de winnaar krijgt ook niks :lol: Bovendien, ik wil ze allebei selecteren!
stemmen jullie ff onder elkaar af :relax:

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: za 08 feb 2020, 18:11
door Leeuwarden
Nee, we zijn het al eens!

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: za 08 feb 2020, 20:29
door SSassen
Mijn, in samenwerking met Anne, ontwikkelde 6C33 eindversterker gemist?

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: za 08 feb 2020, 20:44
door Pjotr
SSassen schreef:
Mijn, in samenwerking met Anne, ontwikkelde 6C33 eindversterker gemist?
Die moet nog rijpen hè :mrgreen: :relax:

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: za 08 feb 2020, 22:33
door Shadow
Speelt die al dan? Of mogen we nu ook een koning lopende zaken kiezen? :lol:

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: za 08 feb 2020, 22:41
door SSassen
Die speelt al maanden, zie topic, zit alleen nog op twee plankjes!

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: za 08 feb 2020, 22:45
door Shadow
Ah, dit jaar afmaken en in een mooi jasje steken, kan ie mee voor 2020 nominaties O:)

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: di 11 feb 2020, 15:59
door ds23man
Bump

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: vr 14 feb 2020, 21:21
door audiomanics
naamloos.bmp

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: vr 14 feb 2020, 21:43
door ray5150
Gestemt ! :mrgreen: :goedzo:

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: za 15 feb 2020, 22:22
door Henkjan
Nog minder dan een dag om te stemmen

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: ma 17 feb 2020, 13:23
door douwebakker
Dan ga ik voor Piet

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: ma 17 feb 2020, 15:41
door Leeuwarden
douwebakker schreef:
Dan ga ik voor Piet

Gelukkig! Dit jaar twee terechte winnaars! :rock:

Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar

Geplaatst: ma 17 feb 2020, 16:36
door Henkjan
ja, erg close. als ik m'n leesbril niet op heb is t gelijk zullen we maar zeggen.

Van harte gefeliciteerd met de overwinning Kees, en ook proficiat voor Piet.